CinemaLion

2016. július 21. 20:12 - Tomlion

Filmelemző Oscar - 5. helyezett lettem!!!

Sziasztok!

Először is bocsánatot szeretnék kérni, hogy 3 hétre hirtelen eltűntem, de sajnos munka miatt nem voltam gép és net közelben, így nem tudtam jelentkezni! Szerencsére a mai napon hazaértem (meghatározatlan időre) és örömmel tapasztaltam, hogy a Baaad Movies Oscar értékelés videója kint volt és most este megjelent az értékelő videó is, ahol sikerült az 5. helyet elérnem!

top511.jpeg

Ez elsőre nem tűnik egy hatalmas eredménynek, de számomra, aki évek óta követi a Baaad Movies blogot, de életében nem csinált még hasonló minőségű videót, az egy hatalmas megtiszteltetés. Alig hittem el, amikor azt mondta Sorter és BlackSheep, hogy egy Baaad Movies minőségű videót hoztam össze, amit a hónapokon át való készülődés és a film iránti utálatom hozott össze. Ezek után el is gondolkodtam azon, hogy néha napján jelentkeznék újabb epizódokkal, de ez egyenlőre maradjon a jövő zenéje.

Köszönöm a lehetőséget és a legközelebbi bejegyzésig, ami 3-4 napon belül jön... Sziasztok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomlion.blog.hu/api/trackback/id/tr798905942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
CinemaLion
süti beállítások módosítása