CinemaLion

2016. július 29. 19:16 - Tomlion

Elrabolva 4??? - Ugye ez most csak egy rossz vicc?!

Tudom, hogy az előbbi bejegyzésemben azt írtam, hogy kirándulni megyek, és addig nem leszek gép közelben, DE (!) most találtam egy decemberi interjút Liam Neeson-nal, ahol azt mondja, hogy gondolkodik egy 4. epizódon a sikeresen ELBARMOLT 3. rész után! 

giphy.gif

Még egy TAKEN van bennem! Az interjú részlet a TOVÁBB után.

hqdefault_1_1.jpg

BBC:
Az Elrabolva 3 után csak egy akciófilmet forgatott, az Éjszakai hajszát, utána néhány kisebb szerep, ill. szinkron után 4 nagyfilmje is dráma. Ez tudatos választás volt?

L.N:
Igen! Az első Elrabolva film után szinte csak akciófilm felkéréseket kaptam. Hetente 4-5 új forgatókönyvet kaptam, néha már időm sem maradt elolvasni őket. Némelyik olyan szürreális volt, hogy nevetve utasítottam vissza.

BBC:
De mégis kilenc akciót forgatott az Elrabolva második részéig. Hogy bírta?

L:N
Néha nehezen. Sokan azt hiszik, a színész dolga annyi, hogy rohangál picit a jelenetekben, elmond pár monológot, aztán a forgatási szünetben a lakókocsijában pihen. És valahol ez igaz is, de ez kőkemény munka. Ha maszkot kapunk, a sminkben ülünk napi 4-8 órát, ami iszonyat sok, mi is a 40 fokban szaladunk, ugrálunk. A legveszélyesebb jeleneteket csinálja csak kaszkadőr, a többit mi játsszuk el. Egy Taken film pedig kifejezetten megerőltető.

BBC:
Az Elrabolva 2 után ön lett az egyik biztos pont az akciószínészek közt, akire tutira bemennek a nézők. Ezt hogy fogadta?

L.N:
Számomra érthetetlen volt. Én csak egy lakli pasi vagyok, aki jókor volt jó helyen Persze addig is voltak akció szerepeim,de nem voltam egyszemélyes hadsereg.

BBC:
És most mi lesz a jövőben? Lesz Elrabolva 4?

L.N:
Sokan kérdezik tőlem ugyan ezt. És én mindenkinek azt mondom. 63 éves vagyok, néha 40-mek érzem magam,de reggel,a mikor felkelek, azt hiszem már betöltöttem a 80-at is. Sokat sportolok, próbálok egészségesen élni, így fizikailag bírom még az akciókat. De úgy gondoltam, hogy a Taken 3 után túl gyorsan jött az Éjszakai hajsza, ami simán lehetne egy lebutított Taken epizód is, így átnézve a kapott forgatókönyveket, tudatosan nem választottam akciókat.
Ha egy színészre ráunnak a nézők, mert folyamatosan egy adott karaktert játszik, akkor egy igazán jó filmmel sem fog tudni sikert aratni. Ezt éreztem a Taken 3 kritikák után is. Ez a film más volt,mint az első kettő. Szándékosan nem raboltak el senkit - csak a legvégén - , próbáltuk újítani a karaktert is. Úgy érzem, ha nem lett volna előtte a Non-Stop, vagy a többi akció film, sokkal jobban fogadták volna a nézők a harmadik részt.
De visszatérve a kérdésére. Még egy Taken van bennem, az tuti! Hogy mikor forgatjuk le, az Luc-ön és a stúdión múlik. A stáb jelezte, hogy készek vagyunk bármikor munkába állni, de ahhoz egy remek forgatókönyv kell. Egy valóban nagyszabású film, ami tényleg lezárhatja a franchise-t. Hogy ez mikor lesz, nem tudom. Érzésem szerint 2018-ban. Kell pár év, hogy lecsengjen az előző film.

BBC:
Az elrabolva 3 összköltsége 89,256,424$ volt, viszont a teljes bevétele 326,479,141$. Ez szép bevétel úgy, hogy a moziba kerüléskor több konkurens filmmel kellett megküzdeniük a nézők kegyeiért.

L.N:
Bevallom nem hittem, hogy ennyi összejön De a viccet félretéve, reméltük, hogy a rajongók még mindig kíváncsiak Bryan-re és ez meg fog mutatkozni a jegybevételekben is. Szerintem, ha a negyedik részt megcsináljuk, és jó promóciót kap, megfelelő reklámot és egy remek forgatókönyvet, akkor ezt a bevételt simán hozza majd, vagy túl is szárnyalja.
Azt ne feledjük, nem Marvel szuperhősről van szó, aki miatt rohan az ifjúság a mozikba. Ott 70%-ban CGI a film, csak a látványra mennek, és akiknek ez elég, nem mennek el tartalmasabb filmekre. Ma egy drámára, egy történelmi filmre alig lehet nézőcsúcsot döntő közönséget bevinni. Megváltozott a világ.
Én meg pont 4 drámát forgatok 2017-ig

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomlion.blog.hu/api/trackback/id/tr448922482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
CinemaLion
süti beállítások módosítása