CinemaLion

2017. január 07. 09:23 - Tomlion

A mai főiskolások ismerik-e a 80-as évek akció filmjeit? (ANGOL)

Sajnos a többség nem!

Mennyire szomorú, hogy a mai generációk nem ismerik ezeket a klasszikus filmeket. Nem azt mondom, hogy én bizony láttam minden filmet, mert ez nem igaz, rengeteg film még mindig bepótolásra vár (Pl: a Kerszta apára még mindig nehezen veszem rá magam a hossza miatt), de legalább tudom, hogy ezek a filmek léteznek. Itt viszont sokan a Terminátor vagy a DIE HARD borítóját sem ismerik!!! Rajtam kívül ki tudta az összes film címét?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomlion.blog.hu/api/trackback/id/tr4812106345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mangekyo22 2017.01.09. 13:29:31

Egyszerűen félelmetes, hogy se a Nagy Zűr Kis Kínában-t, sem pedig a Rambo First Blood filmet nem ismerte fel a többség!

Nem vagyok egy akció film buzi, de még én is felismertem, sőt, az első film kivételével mindegyiket láttam!

Félek, hogyha egy mai Marvel film borítót mutattak volna fel eléjük, akkor mind felismerték volna...

Amúgy nem ez a csatorna készítette azt a videót, ahol mai gimnazistákkal játszattak Mega Man-t?

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2017.01.10. 11:50:06

@Mangekyo22: Igen, ez az a csatorna!

A legviccesebb dolog ebben a videóban, hogy azt mondták például a Die Hard-ra, hogy: "Még nem láttam, de ez egy igazi klasszikus, amit már mindenki látott."
Ha még nem láttad honnan tudod, hogy neked tetszik? A gond az, hogy a mai fiatalo már nem néznek régi filmeket és ha mutatunk nekik például a 70-es évekből egy klasszikust biztos azt mondanák rá, hogy lassú, unalmas, értelmetlen. A mai felgyorsuélt világban a mai fiatalok elfelejtenek filmet nézni, mert csak a mainstream blockbustereket nézik. Szerinem számukra az eredeti Superman is egy unalmas giccs parádé lenne, ami bénán néz ki. :'(
CinemaLion
süti beállítások módosítása