CinemaLion

2017. január 21. 17:48 - Tomlion

CinemaLion - Verdák 2. (2011)

Az új évet egy rekordhosszúságú videóval kezdem, ahol a Pixar eddigi legnagyobb szégyenét, a Verdák 2-t mutatom be! Sokaknak, akik még nem látták a filmet felmerülhet a kérdés, hogy tényleg annyira rossz ez a film vagy csak bemesélik maguknak az emberek? Nos ebben a videóban megtudhatjátok, mert ez a film tényleg nem sikerült jól!

xc_1.png

Aki látni szeretné, hogy hogyan néz ki nyersen egy elkészült videóm, akkor a TOVÁBB után láthattok 4 képet és olvashattok néhány sort, hogy miken is gondoltam a videó készítése közben stb, stb...

Így néz ki az elkészült videóm nyers változata. A forgatókönyv körülbelül 2-3 nap alatt készült el, de a szöveg megírása és a hang felvétele között eltelt kb. két hét, addig pedig foglalkoztam a bloggal, valamint javítgattam a szöveget, kihagytam dolgokat, és ha új információkhoz jutottam azokat beillesztettem a szövegbe.

igy_keszult_1.png

A szöveg hossza miatt a szokásoshoz képest most sokkal hosszabb idő alatt, másfél-két óra alatt mondtam fel a szöveget. A hosszú idő miatt pedig nagyon elfáradtam a végére, ezért, ahogyan a második képnél nagyon jó láthatjátok egy alig egy perces jelenetnél 18 alkalommal vágtam meg a hangot és beillesztettem egy későbbi résszel, ahol jól mondtam az adott mondat részt. Ez miatt egyedül a hang megvágása elvette a fél napomat, és még nem kezdtem el a film jeleneteket belerakni, ami meglepő módon már nagyon gyorsan ment az előző videókból szerzett tapasztalatomnak köszönhetően.

igy_keszult_4.png

Az elején nem akartam, de kénytelen voltam sok képet felhasználni videóanyag helyett, mert ha azok után is kutakodnom kellett volna az mégtöbbet vett volna el a drága időmből, ezért maradt ez-az egyszerű megoldás.

igy_keszult_2.png

Ez a kedvenc részem a videóból, amikor a gyerekeknek elmagyarázom, hogy a tej jobb a viznél az égető érzés eltüntetésére. Ez az ötlet teljesen a véletlenből született. Mikor mondtam a szöveget nem tűnt fel, hogy úgy beszélek, mint ahogy a videóban, ezért úgy döntöttem, hogy keresek egy vidám hangulatú zenét, amit egy fiataloknak szóló tanulmány filmben tudnék elképzelni.

igy_keszult_3.png

Nagyon jó móka volt ennek a videónak az elkészítése is, annak ellenére, hogy 2 nap intenzív melóm van benne. Idáig erre a videómra vagyok a legbüszkébb a szövegmondási hibáim ellenére. Azonban, ha tavaly ilyenkor mondta volna nekem valaki, hogy jövőre egy ilyen hosszú videót fogok csinálni kiröhögtem volna.

Remélem tetszett a bemutatóm és ez a kis ízelítő, hogy hogyan is néz ki egy átlag videóm "nyersen".

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomlion.blog.hu/api/trackback/id/tr3412143347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Baranyai Gergely · https://www.youtube.com/channel/UCxz-haAjOeeba6BA25R4FfA 2017.01.27. 20:24:39

Kicsit megijedtem, hogy akarok-e 30 percnyi szöveget hallgatni erről a filmről... de ügyesen megcsináltad. Látom hatott rád Blockbuster Buster munkássága. Ha engem kérdezel, nem ez a Pixar legrosszabb filmje. Szerintem a stúdió a Toy Story 3 óta csak az Agymanókkal csinált igazán jó filmet, ha a Verdák 2 ma jönne ki nem csodálkoznánk rajta. Viszont a Merida... na azon a filmen baromira látszik hogy nem bírták eldönteni milyen filmet is akarnak tulajdonképpen. A Verdák 2 legalább világos abban hogy mi akar lenni. Szerintem amúgy óriási hiba a Pixar részéről hogy mindig a vicces mellékszereplőt teszik meg főszereplőnek a folytatásokban (miközben a Toy Story esetében ezt elkerülték). Azok a Matuka rövidfilmek is borzasztóak voltak.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2017.01.28. 05:46:30

@Baranyai Gergely: Rám inkább a Baaad Movies munkássága hatott, a Blockbuster Buster videóját megnéztem, de Ő sokszor a videóiban csak apróságokból csinál hatalmas ügyet, ami nagyon sokszor idegesítő. Én a legtöbbször megpróbálok inkább a komolyabb hibákról beszélni.
A Merida szerintem nem rosszabb, mint a Verdák 2, mert egy gyengébb Disney mesének nem annyira vészes, de be kell vallani, hogy tényleg személyiség zavaros film volt.

Egyébként örülök, hogy vetted a "fáradtságot" és megnéztél egy fél órás bemutatót egy gyermek meséről. Elsőnek én is megilyedtem, hogy ennyire hosszú volt. Ha legközelebb lesz ilyen hosszú videóm tutira két részben fogom megcsinálni! ;)
CinemaLion
süti beállítások módosítása