CinemaLion

2017. május 07. 14:35 - Tomlion

Már 1 éve! :)

Tegnap volt egy éve, hogy a Baaad Movies által meghírdetett 6. Filmelemző Oscar-ra elkészítettem és felraktam az első bemutatómnak, az Elbarmova 3-nak a videóját a blogra. A videóm sikere után, amivel elértem az 5. helyezést úgy döntöttem, elérkezett az ideje annak, hogy én is elkezdjem filmeknek a bemutatóinak a készítését, így megszületett a CinemaLion. 

Ez idő alatt további 11 videóval jelentkeztem és jelen pillanatban is 3 videón dolgozok egyszerre. Az Indiana Jones 4 videónak már nem kell sok, a másik két projekteknél pedig a forgatókönyv megírásával foglalkozok. A videók miatt pedig sajnálatomra a Kritikák mennyisége drasztikusan lecsökkent, amire már a kezdetekben számítottam, de még így is rosszul esik, hogy ritkán tudok jelentkezni. 

Azonban jelentkezem egy meglepetéssel! Úgy döntöttem, hogy az évforduló alkalmából ismételten megnézem az Elrabolva 3. részét és egy Audiókommentárt készítek róla. Még nem tudom hogyan fog kisülni, de olyan dolgokról is fogok ott beszélni a filmmel kapcsolatban, amikről a videóban nem beszéltem, valamint háttér információkat fogok elmesélni, hogy a videó pontosan hogyan is készüt el, mert sokkal hosszabb ideig csináltam azt-az egy videót, mint sokan gondolnák. Ez lesz az én születésnapi ajándékom a rendszeres nézőimnek, főleg azért, mert kíváncsi vagyok, hogy túlreagáltam-e a dolgokat a videóban vagy tényleg annyira rossz a film, mint amire emlékeztem.

nevtelen_3.png Addig is köszönöm a rendszeres olvasóimnak/nézőimnek az eddigi támogatását és remélem egy év múlva ismét tudok jelentkezni egy születésnapi különlegességgel! ;)

Címkék: Extra
1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomlion.blog.hu/api/trackback/id/tr7512487445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mangekyo22 2017.05.24. 17:17:06

Boldog első évfordulót! :)

Remélem legalább még 5-6 évig aktív lesz! Sok sikert! ;)
CinemaLion
süti beállítások módosítása