CinemaLion

2017. május 16. 11:47 - Tomlion

CinemaLion & World of Katakomba - Indiana Jones 4. (2008)

Egy picikét megkésve, de végre elkészültem az új videóval, aminek az a különlegessége, hogy most nem egyedül készítettem el, hanem egy vendéggel, mégpedig "Egy Katakomba Világa" című blog szerkesztőjével/videó készítővel Katakomba Ferenccel! Jó szórakozást kívánok mindenkinek és látogassatok fel az Ő blogjára is, amit az Ajánlott oldalak között megtaláltok! 

cinemalion_bemutatja_6_2.png

UI: Az intró Katakomba Ferenc tulajdonát képezi!

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomlion.blog.hu/api/trackback/id/tr3912508193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mangekyo22 2017.05.24. 17:19:52

Nagyon jó lett!

Nem probléma, ha kirakom az AMP blogra? Nagyon megtisztelnél vele!

Illetve hogyan csináltátok meg? Skype vagy előre megírt és felmondott szöveggel?

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2017.05.24. 19:28:10

@Mangekyo22: Először is... Köszi a szülinapi megemlékezést.
A második... Persze nyugodtan kirakhatod a blogra! ;)
A harmadik kérdésre a válasz pedig hogy előre megírt szövegre vettük fel a hangot. Én már kéthónapja felmondtam a szöveget míg Ferinek csak mostanában volt ideje felvennie a hangját ezért csúszott ennyit ez a videó. Addig foglalkoztam a többi videómmal. ;)
CinemaLion
süti beállítások módosítása