CinemaLion

2017. június 18. 07:31 - Tomlion

CinemaLion - Váratlan szépség (2016)

A korábbi igen nagy horderejű videóim után úgy éreztem itt az ideje egy sokkal egyszerűbb, és rövidebb videót készíteni pihenés gyanánt. Gyorsan össze is hoztam a Váratlan szépség bemutatóját, ami kívülről nem tűnik egy túl rossz filmnek, de legbelül olyan mint egy rodhadt alma! Jó szórakozást!

Az előző 3 videómban rossz filmekről csináltam bemutatókat. Azonban a következő 2 (vagy 3) videóm már általam nagyon jónak mondott, nagyon is alulértékelt filmekről lesz szó, hogy ne csak rossz filmekről csináljak állandóan videót! Bár a következő alanyommal biztos nem nagyon fog enyetérteni velem senki. ;)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomlion.blog.hu/api/trackback/id/tr9012602853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mangekyo22 2017.06.18. 10:34:05

Az alap koncepció még tényleg jó is lett volna, de akkor jött az, amit mondtál, hogy kiforgatták és széttaposták. A legrosszabb, hogy még jó is lehetett volna a film, de nem, legyen benne gonosz fake barátok akik + sudden ex-wife idiótaság is, csak hogy "ne legyen unalmas a film".

Jó videó és tömören összefoglalja a film ostobaságait!

Amúgy megfogod majd nézni a Transformers The Last Knight filmet? Nostalgia Critic már most kielemezte anélkül, hogy látta volna. Tuti, hogy gagyi lesz, de why not. ;)

Illetve mely filmeket várod idén nyáron?

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2017.06.18. 12:09:10

@Mangekyo22: Örülök, hogy tetszett a videó!

Az csak az első Transformers filmet láttam és az is bőven elég volt. Viszont láttam az összes folytatásnak a bemutatóját különböző csatornákon, így nem érzem szükségét a megnézésüknek. Időpocsékolás és az új film is biztosan az lesz!

Amiket még idén várok filmek:
Baby Diver (Edgar Wright miatt)
Captain Underpants (Mert őrültnek néz ki és az animéció meg vett kilóra)
Csajok hajnalig (Nem moziban nézős, de érdekel és állítólag nem is olyan rossz)
Dunkirk (Nolan miatt)
Sötét torony (Nem ismerem a könyvet, de az előzetes megvett kilóra)
Star Wars (Of Course!)

Meg várom a még be nem jelentett, érdekes kisebb filmeket, amikről még nem tudok.

madde16 2017.06.18. 14:34:03

Köszi szépen hogy nekem ajánlottad a filmet, habár nem hiszem hogy megnézem!
Szívesen hogy segítettem neked a 24 gyűjteményedet bővíteni, ha legközelebb találok még 24 sorozatot akkor, küldeni fogom a linket, amikor kb 16 éve láttam az 1. évadból pár részt, kb. 9 éves voltam valamiért megfogott a sorozat, de csak 2014-re tudtam a teljes 1-9 évadig meg a filmet mellé kibővíteni a teljes évadot meg persze a könyvek is megvannak, de azok kicsit unalmasabbak a sorozatokhoz és filmhez képest!
Természetesen a másik kedvenc sorozatom A Lost is megvan mellé a könyvek is!
Ajánlom a Lost című sorozatot is! És a megnézése után egy spoiler/spoilermentes kritikát szeretnék látni

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2017.06.18. 15:19:41

@madde16: Nem a filmet ajánlottam, hanem a bemutatót! :P
24 könyvet pedig én is olvastam 2-t és nem a legjobbak, de szépen kiegészítenek néhány karakternek a háttértörténetét!

Egyébként nem tervezem megnézni a Lost-ot, mert lehet, hogy jól indul, de akár hány helyen olvasom a sorozat végét elrontották, így nem akarok vele szenvedni. a Walking Dead-et és a Dexter-t is befejeztem, mert egyre kibírhatatlanabb lettek. Annál rosszabb nincs, ha egy jó sorozatot rosszul folytatnak és fejeznek be!

madde16 2017.06.18. 17:35:54

@Tomlion: Ebben igazat adok neked hogy a"Spoiler" Dexter 8. évadát teljesen elrontották nem kellett volna, talán úgy kellett befejezni, a 7. évad végén a Debra előtt lebukik és lelővi"Spoiler vége". a Walking Deadban az 1. évad korrekt munka, 2. évad elmegy 3. évad okés, de a többi már séta szimulátor akarna "haladni" a történet, de mégsem, olyant is hallottam hogy a végtelenségig folytatják.
A Lostra visszatérve számomra azért imádom, mert az volt az első olyan sorozatom, amely hétről-hétre vártam a TV-ben 2004-ben, de 2007-'08 körül kikerült az RTL klubból és onnantól nem tudtam követni. Kb 5 éve megszereztem a sorozat 5 évadát és a 4-dik évadját pedig 2 éve a jófogáson Bontatlanul poton áron :D
Ez a sorozat jelentette a sorozatok mainstreamjét. Az 1-3. évadig a csúcson volt, míg a 4-5 évad körül volt az forgatóíró sztrájk, ennek hatására több sorozat több bugyuta befejezéseket kapott, részeket stb. A 6. évad inkább a törzsgyökeres nézők több kérdését megválaszolásáról szól az évad. Több néző mint te is nem tartották jól a végét, számomra az zavart hogy nyitottá tették a végét. SPOILER hogy a templomban vélő temetés és újratalálkozást még rendben volt, de az hogy Hurley lesz aki a szigetet védelemi, ezzel jelezték hogy a közeljövőben várható vagy nem sorozat reboot az felháboritó Spoiler vége.
A kiadásokról ami hazánkban megjelent az frentikus, de viszont az 1. évadnak nincs egyetlen egy extra tartalma az nagy büdös fekete pont a kiadóknak, érdekes a külföldön megjelent egy Teljes komplett évad Blu-rayon és azon vannak extrák. A 2-6. évadnál tele van extrákkal és mindegyik magyar feliratttal még az audiokommentátor is.

madde16 2017.06.18. 17:39:03

Még egyszer köszönöm a bemutatót, javítva az utóbbit kommentet
(folytatás) A lost is eléggé megosztó sorozat, valakinek tetszik a fordulatokkal, csavarokkal teli évad vagy sem. (vége)
CinemaLion
süti beállítások módosítása