CinemaLion

2017. december 19. 18:06 - Tomlion

CinemaLion Short - Wonder Woman (2017) Spoileres videó!

Technikai okok miatt sajnos csak most tudtam jelentkezni videóval, de remélem Januárra a problémát meg tudom oldani. Addig is itt egy videó az Wonder Woman befejezésével kapcsolatban, ahol elmondom, hogy miért rontotta el számomra a filmélményt!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomlion.blog.hu/api/trackback/id/tr3213511873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hardcore4Life 2017.12.19. 22:40:53

Nagyon örülök, hogy elkészítetted ezt a videót! Gyakorlatilag szóról szóra azokat az elemeket emelted ki, amik számomra a vesztét okozták. A végefőcím előtt beugró borzalomra pedig a giccstenger a legszofisztikáltabb kifejezés. "Én a szeretetben hiszek" - Ezen a ponton annyira forgattam szemeimet, hogy majdnem kiszédültem a székből.
Jól esett a borzalmas dolgokat mástól is visszahallani. Tény és való, ha a film végén, ott és akkor meglépték volna, amire sokan vártunk, akkor akár elgondolkodtató jelzővel is meg lehetett volna illetni a Wonder Woman-t, de így...

kobretti88 2017.12.21. 00:03:23

Teljes mértékben egyetértek a véleményeddel. Számomra is a befejezés rontotta le a filmet. Én sem értem miért akarják ezt Oscarra jelölni.
CinemaLion
süti beállítások módosítása