CinemaLion

2017. december 31. 06:06 - Tomlion

Tervek a jövő évre, valamint... BUÉK!

Képtalálat a következőre: „2018 new year”

A 2017-es év hamarosan véget ér és annak ellenére, hogy az elmúlt 1-2 hónapban technikai gondok miatt ritkábban tudtam jelentkezni videókkal és bejegyzésekkel köszönöm azoknak, akik továbbra is látogatják a blogot. Januártól szerencsére ezek a gondok nagy valószínűséggel már meg fognak oldódni, ami azt fogja jelenteni, hogy gőz erővel tudom készíteni a következő videókat, amiknek a szövegével nagyon meg vagyok elégedve. 2016-al ellentétben, ahol csak maximum 3-4 alkalommal voltam moziban a 2017-es év már sokkal jobb volt számomra, mert kb. 20+ alkalommal voltam a moziban, ami azt mutatja, hogy ez az év sokkal jobb volt filmek tekintetében. Éppen ezért úgy döntöttem, hogy Január elején több Top 10-es listával is fogok jelentkezni, hogy megemlékezzek a 2017-es évről.

A tavaly szilveszteri fogadalmamat is sikerült megtartani, az-az megnéztem az összes James Bond filmet, ami elkészült (néhányról írtam is egy kritikát), de tervezek egy Top listát is arról, hogy melyek voltak a kedvenceim, valamint 1-2 bemutatót olyan filmekről, amik megérdemlik, hogy részletesen beszéljek róluk. Mivel ez az egész éves Bond maraton egy nagyon érdekes élmény és tapasztalat szerzés volt úgy döntöttem, hogy egy újabb fogadalmat teszek, csak most nem egy szériáról, hanem színészről! A 2018-as évben megfogom nézni az egyik kedvenc színészemnek, Liam Neeson-nek az összes filmjét, amit még nem láttam, és újra nézem azokat, amiket már nagyon régen nem láttam. Fontos ezzel a challenge-el kapcsolatban, hogy elsősorban a mozikban bemutatott filmeket fogom megnézni, a TV filmek kimaradnak.

Köszönöm, hogy idén is velem tartottatok, Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek!

116567.gif

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomlion.blog.hu/api/trackback/id/tr413535597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
CinemaLion
süti beállítások módosítása