CinemaLion

2018. január 10. 16:10 - Tomlion

Filmelemző Oscar - 2. helyezett lettem!!!

 A tavalyi 5. helyezésem az Elrabolva 3 videómmal egy hatalmas teljesítménynek tűnt, éppen ezért alig tudom felfogni, hogy a mostani versenyre, ami szerintem az elmúlt évek egyik legkeményebb mezője volt olyan versenyzőkkel, mint például Katakomba Ferenc és Badfear, sikerült az ezüst érmet elnyernem. Ez a verseny mutatta meg számomra a legjobban, hogy a Baaad Movies stílusú első videóim óta mennyit sikerült az elmúlt másfél év alatt fejlődnöm, amit részben nektek is köszönhetek, mert ha nem néztétek volna a videóimat nem biztos, hogy ma is készíteném őket.

Köszönöm!

Képtalálat a következőre: „second place”

A nevezési videómat ITT megtudjátok nézni!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomlion.blog.hu/api/trackback/id/tr9413564463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mangekyo22 2018.01.12. 15:04:35

Szívből gratulálok eme nagyszerű eredményért! Bevallom, szerintem simán lehettél volna első is, de a második hely is nagyszerű! Még egyszer gratulálok! :)

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2018.01.12. 15:26:39

@Mangekyo22: Gaben maximálisan megérdemelte a szememben. Amikor megnéztem tudtam hogy nehéz lesz ezt a szintet megütni, ami végül nem sikerült! ;)
CinemaLion
süti beállítások módosítása