Sziasztok! Újabb hónap, újabb filmek! A megszokott módon itt néhány mondatban elolvashatjátok, hogy az előző hónapban miket néztem meg. A korábban már látott, újra nézett filmeket egy nagy X-el jelölöm!
Három óriásplakát Ebbing határában 10/10 (A 2017-es év egyik legjobb filmje, amit a témája miatt sajnos nagyon hanyagoltak az Oscar-on.)
Szólíts a neveden 10/8 (Egy nagyon nosztalgikus hangulatú film, aminek a története két férfiről szól, akik egymásba szeretnek.)
A katasztrófaművész 10/9 (A filmről írt kritikámat ITT elolvashatjátok!)
Rendőrakadémia 3. 10/8 X (Objektíve egyértelműen az első rész a legjobb az egész szériában, de számomra mindig is a harmadik volt a kedvencem, mert szerintem ez a legviccesebb!)
A múmia 3. - A sárkánycsászár sírja 10/5 (Egy Rob Cohen filmtől nem vártam túl sokat és a végeredmény olyan is lett, mint amire számítottam. Az előző részekből Rachel Weisz sajnos nem jött vissza, így le lett cserélve Maria Bello-ra, aminek következtében a csapat dinamika a színészek között már nem volt ugyan az, mint az előző filmeknél. Nem mellesleg Rick O'Connell fia 10 évvel idősebb, mint kellene lennie, SŐT még Jetik is voltak a filmben. Összegészében egy szórakoztató hülyeség volt, amit egyszer meg lehetett nézni!)
Ingrid Goes West 10/10 (Az internetes zaklatásokkal kapcsolatban ennél szívhez szólóbb történetet még nem láttam nagyszerű karakterekkel és színészekkel!)
The Oscars (2018) 10/7 (Ez volt az első Oscar-om, amit élőben követtem és hiába volt jelen a MeToo jó volt végre élőben is látni a győzteseket.)
Rendőrakadémia 4. 10/6 X (A klasszikus, teljes gárdának az utolsó filmje, ami egy jó befejezése lett volna a szériának. Sajnos ez után jöttek az igazán gyenge részek, hiába nosztalgikzsak számomra azok a filmek is.)
The Wall 10/6 (Egy érdekes koncepciójú film Doug Liman-tól, a gond csak az, hogy ezt a koncepciót "A fülke" című film sokkal jobban megcsinálta. Valamint a játékidőn nagyon sokszor érződött, hogy görcsösen próbálták elérni a 80 percet. Az alakítások miatt viszont mindenképpen megér egy megnézést!)
A vadon hercegnője 10/8 (Egy érdekes Fantasy sok érdekes és nagyon látványos elemmel, de a vége fele már éreztem, hogy egy picit hosszú.)
Mayhem 10/9 (Ilyennek kellett volna lennie "A Belko kísérlet"-nek is! A jövőben biztos lesz róla videó!)
Brawl in Cell Block 99. 10/9 X (A filmről készített bemutatómatt ITT megnézhetitek!)
Rendőrakadémia 5. 10/4 X (Már gyerekként is ez a rész volt az, amit a többi filmhez képest jóval ritkábban láttam. Steve Guttenberg már elment, a stábnak pedig csak egy indok kellett arra, hogy nyaralhassanak egy jót a forgatások közben.)
Vadászat a Vörös Októberre 10/8 (John Mctiernan rendezésének köszönhetően lett ez a film annyira szórakoztató.)
A Föld inváziója - Csata Los Angeles 10/5 X (Annak idején jófejségból adtam a filmnek egy 6-ost. A munkahelyen ismét alkalmam adódott megnézni és unalmasabb, mint emlékeztem. Nem a legrosszabb film amit életemben láttam, mert vannak jó pillanatai, de tény és való, hogy felejthető.)
A 657-es járat 10/6 (Hiába egy sablonos sztori, voltak nagyon jó pillanatai a sok kínos között. Közel nem tartom annyira rossz alkotásnak, mint ahogyan a kritikusok lepontozták. Egy megnézést bőven megérdemel!)
Vampire Hunter D - Vérszomj 10/6 (Egy nagyon egyedi stílussal, nagyon menő főszereplővel és elképesztő animációval rendelkező film, amivel az volt a gondom, hogy a történet jobban passzolt volna egy sorozathoz, mint egy filmhez. Túl sok háttérinformációt nem kaptunk a világ működésével kapcsolatban, amiket viszont kaptunk azok további kérdéseket vetett fel, amiken nem tudtam túltenni magamat.)
Rendőrakadémia 6. 10/5 X (A gyerekkorom egyik kedvenc epizódja a szériából, mert ez a film érződik leginkább egy rajzfilmnek. Ez miatt eléggé rosszúl öregedett a szememben, de a nosztalgia miatt még most is tudom élvezni.)
Ocean's Eleven - Tripla vagy semmi 10/8 X (Hamarosan jön az Ocean's Eight, ezért úgy döntöttem, hogy bepótolom a folytatásokat is.)
A tűzben edzett férfi 10/9 X
Rendőrakadémia 7. 10/2 X (Hiába van meg a korábbi részeknek a felépítése, egyszerűen nem működik. Egy értékelhetetlen vacak, aminek nincsenek humoros részei, sok benne az undorító jelenet, a színészeken, főleg az eredeti gárda megmaradt tagjain pedig nagyon látszódik, hogy egyáltalán nem akartak ott lenni a forgatásokon.)
Dave és a labirintus 10/7 (Egy nem mindennapi, egyedi film szerethető karakterekkel és humorral, valamint egy elképesztő látványvilággal, ami karton dobozokból áll!)
Az egészség ellenszere 10/6 (Egy érdekes film, ami leginkább a "Ragyogás"-ra és a "Viharsziget"-re hasonlít! A gond az, hogy a forgatókönyv nagyon sokszor csak úgy a semmiből hoz elő egy fordulatot, logikai bukfencekben pedig fürdik a film, valamint túl hosszú, amit a lassú tempó csak megnehezíti élvezni a filmet. Azonban ez egy Gore Verbinsky film, tehát a látvány és az operatőri munka szenzációs, a színészek is nagypn jók, maga a rejtély pedig érdekes. Érdemes vele egy próbát tenni, mert lehet, hogy tetszeni fog, de az is lehet, hogy utálni fogod.)
Valerian és az erez bolygó városa 10/5 (Az egyik legfusztrálóbb film, amit az elmúlt időszakban meg kellett néznem. Az eleje még bíztató volt, bár a főszereplők egyáltalán nem voltak szimpatikusa. Dane Dehaan konkrétan pocsék volt a szerepben, ami azért volt föbbenet, mert "Az egészség ellenszerében" egész jó volt, itt viszont egy Han Solo stílusú Playboy-t kellett volna alakítania, ami egyáltalán nem állt jól neki. A film viszont akkor veszített el el amikor a történet átkerült az Ezer bolygó városába. Ott 1-2 látványos szekvencia kivételéve mindig folyosókon zajlott a történet, ami kicsit sem fantáziadús, valamint van egy 20-30 perces mellékszál, amit egytől-eggyig kilehetett volna vágni, mert a sztori szempontjából semmilyen súlya nem volt. Régen volt, hogy egy film ennyire feludegesített volna és örülök, hogy nem néztem meg a moziban.)
Hell or High Water 10/8 X
Ocean's Twelve - Eggyel nő a tét 10/5 (Sok rosszatt hallottam, hogy mennyire rossz ez a folytatás, de álmomban sem mertem volna gondolni, hogy ennyire unalmas lesz.)
Brigsby mackó 10/9 (Egyszerűen oda vagyok ezért a filmért! A lényeg, hogy van egy srác, aki abban a tudatban éli a szüleivel az életét, hogy a Földet mérges gázok borítják. Nagyon sok szórakozási lehetősége nincsen, egyedül egy TV műsor, a Brigsby mackó, aminek egy hatalmas rajongója. Egy napon kiderül, hogy a szülei valójában emberrablók, akik még csecsemő korában elrabolták. A srác megpróbál beilleszkedni az új/igazi családjához, ami nem egy egyszerű dolog, főleg akkor, amikor kiderül, hogy a kedvenc TV műsorát az emberrablók készítették, senki a bolygón nem ismeri Brigsby-t. A forgatókönyvben nagyon sok a megválaszolatlan kérdés és a logikai baki, amiknek nincsen értelme, azonban a filmnek akkora szíve van, hogy engemet nem érdekeltek a hibái, elfogadtam őket, aminek köszönhetően élveztem a látottakat. Ajánlott a megnézése!)
Expedíció 10/8 (Egy Hardcore sci-fi a külőnleges fajtából, ami nagyon megosztó lett. Valakinek átjön az üzenete, másnak viszont nem fog!)
Kereszttűz 10/6 (Egy a 80-as évek stílusát megragadó egy helyszínes akció film, aminek az alapkoncepciója nagyon jó, de a kivitelezés sajnos csak közepes lett. Hiányoztak belőle a frappáns dialógusok és a szituációból adódó emlékezetes akció szekvenciák. Nagyon sajnáltam, így csak egy egyszer nézős szórakozás lett belőle!)
Ocean's Thirteen - A játszma folytatódik 10/7 (A második rész után ott volt bennem a félsz, hogy a harmadik rész hogy fog teljesíteni. Szerencsére visszatért az első rész gyökereihez és egy nagyon szórakoztató filmet hoztak belőle ki. Nem egy kiemelkedő alkotás, de élvezet nézni ezeket a karaktereket, ha jó az alapszituáció!)
Tomb Raider (2018) 10/6 (Egy picikét csalódást keltő volt, mert ahogyan sokan dicsérték, számomra annyira felejthető alkotás volt. Béna CGI, sablonos, unalmas sztori, felejthető akciók és főgonosz egy nagyon jó főhősnővel. Az a szomorú, hogy számomra az új Jumanji egy sokkal emlékezetesebb és szórakoztatóbb akció, kalandfilm volt, mint ez. Meg is bukott ez az alkotás, tehát már a folytatás lehetősége sem biztos.)
Beetlejuice - Kísértethistória 10/6 (Nem tudom, hogy új szinkronnal láttam-e vagy régivel, de nagyon sokat rontott az élményen. Majd később újra próbálom eredeti szinkronnal/nyelvvel!)
Johnny English 10/6 X
Végső állomás 4. 10/5 (Ugyan olyan rossz és szórakoztató, mint a korábbi részek. Ebből a szériából hamarosan jelentkezek egy bemutatóval!)
Idegpálya 10/6 (Egy érdekes és szórakoztató alapkoncepció, aminek a logikájába nem szabad túlságosan mélyen belegondolni, mert akkor a logikai baromságok nagyon zavaróak lesznek. Egy agykikapcsolós szórakozásnak tökéletesen megteszi!)
A nagy ember 10/2 LN (Semmit nem vártam ettől a filmtől, de egy igazi kínkeserves élmény volt, idáig messze az egyik legrosszabb film Liam Neeson-től, amit a maratonom során láttam. IGEN, még az Elbarmolva 3-nál is rosszabb élmény volt! Képzeljetek el egy gyengén megrendezett filmet, aminek a költségvetése nem érte el az első Rocky filmét sem. Gyenge a sztori, a karakterek sík hülyék, a verekedések... Pontosabban az egyetlen verekedés, ami benne van eléggé felejthető és túlnyújtott, a családi dráma nevetséges. Nem érdemes megnézni.)
Titan - Időszámításunk után 10/5 (Egy ambíciózus, csak sajnos nagyon sablonos kalandtörténet, amiben minden történeti elemet kilehet találni. Az összes fordulatot, meg hogy hova fut ki a történet. A karakterek nem szimpatikusak, a rajzolt részek jól néznek ki, de a CGI elemek sokszor rosszul öregedtek és néha nem illenek bele a 2D-s közegbe.)
Jólét 10/8 (Egy feszült, kiszámíthatatlan adrenalin löket zseniális alakításokkal, például Robert Pattinson részéről, ami pozitívan meglepett! Érdemes lecsekkolni.)
Egy Szerelem Gasztronómiája 10/7 (Madarász Isti TV filmje egy olyan koncepció, ami a mozira kívánkozott volna. Egy fantáziadús musical, ami kenterbe veri a többi hasonló magyar gyártású musicalt, amik sokkal nagyobb költségből készültek.)
Végső állomás 5. 10/4 (A korábbi részekhez képest a befejező film sajnos túlzottan komolyan gondolta magát, ami miatt már közel nem volt olyan szórakoztató, mint reméltem volna. Ennek ellenére itt is van néhány emlékezetesen röhejes halál, a végső csattanó pedig tényleg egy nagy állattság volt!)
Amerika kapitány: Polgárháború 10/9 X
Ütközés 10/3 (Egy unalmas, gagyi és felejthető akció film, ahol van egy tök jó autósüldözés egy autópályán, de ezt a szintet bármelyik Cobra 11 epizód is megtudja adni.)
The babysitter 10/8 (Egy nagyon menő, véres, vicces horror film, ami veszi a már közismert horrorkliséket és nem várt fordulattal kihoz belőlük egy jó ötletet vagy egy jó poént!)
Az idő urai 10/7 (Egy francia sci-fi, aminek van magyar vonatkozása is, mégpedig a Pannónia filmstúdió is besegített a munkálatokba. Maga a film pedig egy nagyon érdekes hardcore sci-fi, ami kétségtelen, hogy megelőzte a korát nagyon sok tekintetben. Utána olvastam és eredetileg a Vuk-hoz hasonlóan egy mini sorozat lett volna belőle, ami a film felépítésén sajnos nagyon érződik, mert nagyon epizódikus a rendszere, ez miatt a konfliktusok gyorsan jönnek és meg is oldódnak. Amért viszont érdemes megnézni a filmet az a látvány és maga a fordulat, ahova a történet kifut. Egy igazi Mind Blow élmény!)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Mangekyo22 2018.04.15. 21:04:39
Amúgy szerinted a 2000-es Vampire Hunter D Bloodlust vagy az 1985-ös Vampire Hunter D a jobb? Mindkettő más Vampire Hunter D sztori alapján készült, s mindkettőben voltak eltérések az eredeti történetekhez képest, de kíváncsi vagyok, hogy a kettőből melyik jött be neked a legjobban. Nekem mindkettő, bár a 2000-es jobban preferáltam.
Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2018.04.17. 10:06:37
Mangekyo22 2018.04.22. 22:07:45
fantasyanime.com/anime/vampire-hunter-d-sub
Sajnos nincs magyar verzió. Csak angol sub eredeti japán szinkronnal, vagy angol dub. Mindkettő megvan ezen az oldalon amit linkeltem.
fantasyanime.com/anime/windaria
fantasyanime.com/anime/they-were-eleven-sub
fantasyanime.com/anime/lily-cat-sub
Csak egy kis ráadásként, amikor időd meg kedved kölcsönösen rábólint! ;)