CinemaLion

2018. május 08. 07:48 - Tomlion

Helyzetjelentés!

Akit érdekel... Elkezdtem a következő videó vágását! ;)

001_1.png

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomlion.blog.hu/api/trackback/id/tr2513899092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

madde16 2018.05.08. 22:58:36

Először is várom a videót! :)
Másodszor, vasárnap újra megnéztem az utolsó jedit, és itthon jobb volt a kép és a hangminőség mint a moziban (Blu-ray). De attól még, az én szememben nem lett jobb!

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2018.05.09. 06:13:50

@madde16: Szerintem a videómmal a nézők egyik fele biztosan nem fog egyetérteni, mert hiába magyarázok meg olyan dolgokat, amik valójában nem is hibák az emberek véleményét nem lehet megváltoztatni. Én csak próbálom a saját perspektívámat elmondani, hogy szerintem miért lett jó.
CinemaLion
süti beállítások módosítása