CinemaLion

2017. január 01. 15:59 - Tomlion

Filmes napló: 2016 December

 Sziasztok és boldog új évet!

Ismét el telt egy hónap, valamint egy újabb év. Mind azoknak, akik csak mostanában találtak rá a blogra: Minden hónap elején készítek egy listát, ahol felsorolom, hogy az előző hónapban milyen filmeket néztem meg. Vannak közöttük jó és rossz filmek, ismertek, valamint néha sokak által elfeledett filmek is, amiket az IMDB pontozás szerint 1-10-ig értékelek, illetve néhány sort is írok néhány filmnél (például, miért csak adtam 7 pontot egy filmnek). Az olyan filmeket, amiket korábban már láttam egy nagy "X"-el jelöltem, mert nagyon szeretek filmeket újra nézni, még az olyanokat is, amiket nem kedveltem, de néhány év eltelte után adok nekik egy újabb esélyt, hogy változott-e azóta a véleményem róluk. Jó szórakozást!

cinema-3d.jpg

Harmadik tipusú találkozások 10/6 (Az eleje és a befejezése valami eszméletlenül zseniális volt... Azonban a közte lévő kb. 1 óra valami igazi kínszenvedés volt néhány túlnyújtött történetszállal, amik kis dózisban érdekesek lettek volna, de így nagyon zavaró volt. A látvány fenomenális, még mai szemmel is megállja a helyét a mondanivalója pedig elgondolkodtató, viszont ha visszaemlékezek a filmre, mindig a közte lévő nagyon gyenge 1 óra jut eszembe!)

Hardcore Henry 10/8 X (VÉGRE megjelent DVD-n! A filmről készített kritikámat ITT elolvashatjátok, valamint a Hogyan készült.. videókat ITT!)

A séf 10/8 (Egy nagyon kellemes Feel good vigjáték. Figyelem, éhesen NE nézzétek meg!)

Macskafogó 10/10 X

Tűz van, babám! 10/7 

Tűz a víz alá 10/8 X (Családi vígjáték még a gyermekkoromból. Rongyosra néztük anno a videókazettát, amin megvolt, és ennyi év elteltével is még mindig megállja a helyét. Vicces és emlékezetes karakterek, poénos alapszituáció, a poénok nem annyira direktek, de szerintem pont a visszafogottsága miatt jobb, mint a mai vígjátékok többsége.)

dp-3.jpg

Pillangó-hatás 10/10 (Ez a film egyszerűen levett a lábanról! Annyira komplex, mégis követhető történet, Persze az időutazós része kicsit fantasy-be illő, de szerintem pont ezzel a szokatlan módszerrel sikerült izgalmasabbá változtatni a történetet. Valamilyen szintem értem, hogy anno miért húzták le (nagyon!) a kritikusok, de ha belegondolunk, hogy a Hetediket és a Harcosok klubját sem szerették a megjelenésükkor a nézők szerintem itt is ez volt a helyzet.)

102 kiskutya (élőszereplős) 10/6 X (Egy újabb családi mesefilm a gyermekkoromból, aminek megvannak a hibái, azonban semmi polgárpukkasztó jelenet nincsen benne, mint például a Scooby-doo filmekben volt. Ez a film mérföldekkel jobb azoknál. Egy aranyos családi film, elsősorban a gyerekek számára, amit bárkinek tudok ajánlani. Az internetnek köszönhetően 6-7 éve megnéztük a 101 kiskutya élőszereplős változatát is, ami ennek a filmnek az előzménye és őszintén megmondom semmire nem émlékszem belőle. Annyira emlékszem, hogy nem tetszett úgy, mint a rajzfilm és ez a film.)

Csillagpor 10/9 (Az egyik legelborultabb és legeredetibb film, ami egy DC képregényadaptáció a Ha/Ver és a Kingsman alkotójától! Must Watch!)

stardust-5.jpg

A nap birodalma 10/8 (Erre a Spielberg filmre úgy reflektálok, mint... Előtanulmány a Schindler listájához, egy olyan nézőpontból a 2. világháborúból, amit korábban még nem ismertem, valamint egy zseniális alakítás a fiatal Christian Bale-től.)

A galaxis örzői 10/8 X (Hamarosan megjelenik a 2. rész, ezért ismét megnéztem és jobban tetszett, mint az első megtekintés után, de még mindig nem tartom jobbnak egy Bosszúállóknál vagy egy Tél katonájánál!)

A Legkúlabb Nap 10/6

Hajsza a győzelemért 10/10 X

Veszélyes iramban 10/5  (Munkahelyen a TV-ben néztük meg, és olyan volt, amire számítottam. Egy 1000-szer látott történet lapos karakterekkel, közepes színészi alakításokkal satöbbi.)

65833_26.jpg

A túlélő (2013) 10/8 (A filmről hamarosan készítek egy írásos kritikát!)

Az üldözők (1956) 10/8 (Egy nagyon jó Western Hollywood első aranykorából, ami később nagyon sok filmkészítőt inspirált!)

Zsivány Egyes - Egy Star Wars történet 10/7 (A filmről készített kritikámat ITT elolvashatjátok!)

A hét mesterlövész (2016) 10/7 (Az eredeti film után nem voltak túlzottam magasak az elvárásaim, ennek köszönhetően pedig nagyon kellemeset csalódtam! Nem egy Django elszabadul, nem egy Aljas 8-as és nem egy komoly Western dráma, mint például a Nincs bocsánat, hanem egy egyszerű kaland film a jobbik fajtából nagyon jó színészekkel és atom király akciókkal! A PG-13 ne zavarjon, mert Antoine Fuqua - Kiképzés, Orvlövész, Mélyütés, Támadás a fehér ház ellen - rendezésének köszönhetően érezzük a fegyvereknek a súlyát. Nincsen Shaky Cam, mindent láthatunk és néhol eléggé bevállalós a besorolása ellenére. Egyedül a karakterekkel voltak gondjaim, mert a két főszereplő és 1-2 városlakó kivételével nem voltak igazán emlékezetesek, néha csak bemutatkoztak és ennyi, ami az eredeti film karaktereihez képest egy eléggé nagy visszalépésnek tudom nevezni. Azonban a főgonosz... AZT A KU... Peter Sarsgaard sokkal emlékezetesebb és utálatosabb gonosz volt, mint az eredetiben. A film, pontosan úgy, mint az eredeti többször nézős lesz a számomra!)

magnificent-seven-2016-pointofgeeks-e1461195333814.png

A Gyűrűk Ura - A Gyűrű Szövetsége 10/9 (VÉGRE rászántam magamat ezeknek a filmeknek a megnézésére és TE JÓ ÉG, mennyire jó volt ez a Trilógia! Ezt egy olyan ember mondja, aki nem egy Fantasy rajongó.)

Midsomer - Szólísd a holtakat 10/7

Száguldó erőd 10/4

A Gyűrűk Ura - A két torony 10/10

Der kleine Prinz (1997) 10/9 (A 2015-ös Kis herceg megnézése után tudtam meg, hogy a film egy gyermek könyv adaptációja és abból már több TV filmes adaptáció is készült, azonban a legtöbben EZT a verziót ajánlották és nagyon megváltoztatta arról a filmről alkotott véleményemet. Ez a kisfilm mondanivalója sokkal elegánsabb, mint a mostani adaptációnak, ezért sokkal jobban is tetszett. Be linkeltem a kisfilmet, de mivel nem találtam magyar verziót csak a németet tudom nektek megmutatni. Aki tud németül nézze meg!)

Hazugságok hálója 10/7

A Gyűrűk Ura - A király visszatér 10/10

Verdák 2. 10/5 X (5 év után ismét megnéztem és nem lett sokkal jobb. Első nézéskor jobban utáltam, mert 4 pontot adtam neki, de azóta már láttam több rossz animációs filmet, amik sokkal rosszabbak voltak, mint ez, de ha belegondolunk, hogy ez előtt kaptunk egy Fel-t és egy Toy Story 3-at rögtön másképpen tekint rá az ember.)

Törvénytisztelő polgár 10/10 X

Spíler 10/7 (Nagyon jó Guy Ritchie filmnek indult érdekes karakterekkel és egy nagyon jól megírt szövegkönyvvel... Azonban a film végét félbehagyták! Hirtelen befejezték és ennyi! Több karakternek a sorsa nem tudom, hogyan végződött, mint ha egy 10-15 perces részt kivágtak volna a filmből! Ennek ellenére adtam a filmek egy 7 pontot, mert összességében nagyon jól szórakoztam rajta, de a befejezés nagyon sokat rontott az összképen. Talán akartak egy folytatást?)

28026.jpg

Bad Boys 2. 10/8 X (Nem érdekel, Én nagyon szeretem ezt a filmet!)

Midsomer - Gyilkosság St. Malley napján 10/8

Az ember, aki túl keveset tudott 10/8 (TE JÓ ÉG... A Verdák 2. ennek a filmnek a sztoriját nyúlta le!)

Mad Max 3. - Az igazság csarnokán innen és túl 10/4 (Erről a filmről valamikor a jövőben készítek egy videót!)

Taxisoför 10/8 (Hollywood 2. aranykorának egyik legfontosabb filmjének tartják és már értem, hogy miért! De Niro egyik legjobb színészi alakítása, Scorsesee nagyszerű rendezése, a látványvilága, valamint a társadalomkritika, ami mind a mai napig megállja a helyét... WOW!)

Mátrix 10/9 X (Úgy döntöttem, hogy itt az ideje megnézni a folytatásokat is, és úgy gondoltam, hogy évzáró filmnek nagyon jó lesz!)

bscap022.jpg

Címkék: Filmes napló
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomlion.blog.hu/api/trackback/id/tr8612088475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
CinemaLion
süti beállítások módosítása