CinemaLion

2018. május 21. 06:15 - Tomlion

CinemaLion - Star Wars: Az utolsó Jedik (2017)

Sokáig tartott, de végül elkészültem az elmúlt évek egyik legellentmondásosabb filmjének a bemutatójával! Azt fontosnak érzem megemlíteni, hogy ez szigorúan az Én véleményem. Ha nem értesz egyet a mondandómmal az teljesen rendben van. Viszont azoknak is érdekes lehet a videó, akik nem szeretik a filmet!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomlion.blog.hu/api/trackback/id/tr4913989686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alexkenji 2018.08.18. 07:13:27

De kérlek írásos véleményeket is írj, imádom olvasni. Aztán még nagyon-nagyon sok film van hátra. Nem egy olyan film volt amit soha nem akartam meg nézni, itt elolvastam a véleményt róla és utána úgy voltam: "f@szom ezt látnom kell"

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2018.08.18. 12:55:59

@alexkenji: Sajnos az elmúlt pár hónap nagyon kesze-kusza volt az életemben, sok változás történt, ami miatt nem tudtam egyszerre a videókkal és az írásos kritikákkal foglalkozni. Már illett volna írnom egy ilyen stílusú bejegyzést, de a mostani nyár az elmúlt évekhez képest is nagyon nehéz volt nekem és mivel a videó készítésbe már nagyon belejöttem sajnos inkább azokkal foglalkoztam. Például a Legnagyobb Showman írásos kritikám annyira jól lett megírva, hogy rögtön másnap felvettem a szöveget és 1-2 nappal később lett is belőle egy CinemaLion Short. Nem egyszer fordult elő, hogy egy kritikából végül egy bemutatót készítettem, mert annyira meg voltam elégedve azzal, amit írtam. ami egy jele a fejlődésnek.
Nem ígérek semmit! :/

Kibernetika 2018.08.23. 15:42:16

Abszolút egyetértek az elmondottakkal, végre nem csak én látom így ezt a filmet és a vele kapcsolatos negatív véleményeket.

Amúgy a legutóbbi "Baaad movies filmelemző oscar"-on látott Mad Max 2-ről készült bemutatód után ez volt a második videód, amit láttam és kimondottan tetszett. Gondoltam felnézek a te blogodra is, hogy más filmelemző blogokat is kövessek és a Baaad movies mellett tiéd lesz a második, amit elkezdek követni. Mit szólsz?

Kibernetika 2018.08.23. 16:06:31

@Kibernetika: Akarom mondani, a "Mad Max: A harag útja" bemutatója és nem a második részé.
CinemaLion
süti beállítások módosítása