CinemaLion

2016. június 16. 22:06 - Tomlion

Minden rossz: Elbarmolva 3 (ANGOL)

 Az Elrabolva 3 bemutatómban (amit itt megnézhettek) a legtöbb lényegi gondomat elmondtam, de mivel nem akartam egy félórás videót csinálni belőle rengeteg idegesítő apróságot nem tudtam megemlíteni. Viszont párnapja megtaláltam az általam nagyon kedvelt Evrything Wrong Whit... széria epizódját erről a borzadályról, amikben olyan dolgokról is beszél, amiket még én sem vettem észre! Jó szórakozást hozzá!

Címkék: Extra Elrabolva 3
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomlion.blog.hu/api/trackback/id/tr688815684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
CinemaLion
süti beállítások módosítása