CinemaLion

2018. július 08. 12:58 - Tomlion

CinemaLion Short - Jurassic World 2. (2018) Spoileres videó!

Ebben a videóban röviden elmondom a legnagyobb bajaimat a filmmel!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomlion.blog.hu/api/trackback/id/tr2714100399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kibernetika 2022.02.21. 16:30:30

A Jurassic World: Bukott birodalommal még mindig nem igazán tudok egyetérteni, én többször is megnéztem, szerintem igenis szórakoztató, és hozza azt, amit egy "Jurassic World 2"-től el lehet várni. És nekem tetszett az is, hogy sötétebb, mint az első, és a kettőssége is, szerintem jól össze volt rakva. Nekem még most is működik.
Nem mellesleg idén júniusban jön a harmadik rész (Jurassic World: Világuralom) is, és én már nagyon várom! Elvileg amúgy nagyon jónak ígérkezik (majd megírom, hogy érdemes-e rá elmenni)!

Kibernetika 2022.06.08. 21:07:18

Most láttam amúgy a harmadik részt, és szerintem azt már érdemes megnézni! :D
CinemaLion
süti beállítások módosítása