CinemaLion

2022. január 04. 10:26 - Tomlion

Trivia: Kaptár (2002)

 Visszatértem... Egy picit!

Végül nem úgy alakult az életem, ahogyan szerettem volna, nem negatív, hanem pozitív irányba, aminek hatására további befejezettlen forgatókönyveim várnek videóvá formálására. De mivel egy kicsit berozsdásodtam a videók készítésébe kipróbáltam ezt a rövidebb formátumot, ezzel vissza szokok a videó vágás művészetébe. A jövőben meglepetés vendégre is számíthattok ezekben a videókban!

Címkék: Trivia
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomlion.blog.hu/api/trackback/id/tr8116803094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kibernetika 2022.01.05. 14:26:06

Rendben, amúgy megértem, mert én is nemegyszer ugyanígy "berozsdásodtam" már ilyesmiben...

Mangekyo024 2022.09.09. 20:55:00

Nagyon érdekes volt! :)
CinemaLion
süti beállítások módosítása