CinemaLion

2016. április 01. 16:46 - Tomlion

Filmes napló: 2016. Március

Sziasztok!

Íme a 2016-os filmes naplómnak a Márciusi kiadása! Továbbra is a 10 pontos és a százalékos értékelési rendszeremet használom, a korábban meg már látott filmekre pedig egy X-et rakok, amikről pedig lehet írok 1-2 mondatot. A márciusi hónapom sajnos a munka miatt kezdetben úgy alakult, hogy nem nagyon tudtam filmet nézni és ha tudtam akkor is inkább a bevált és kedvelt filmjeimet néztem meg. Utána pedig egy kicsit javult a helyzet a munka terén és több új filmet néztem meg. Ezen felül pedig elkezdtem a Blogom szerkesztését is amiért még most is örülök, hogy belevágtam és a sok írás miatt is egy picikét kevesebb filmet tudtam megnézni. Azonban a blognak köszönhetően olyan filmeket is láthattam és még nézni fogok, amiket szerintem magamtól soha nem néztem volna meg. Továbbra is várom az esetleges jó vagy rossz film ajánlásaitokat is, amikről esetleg lehet írni valamit. Már kaptam 1-2 jó tippet, amik lehet, hogy jó alanyok lesznek, amiket nagyon köszönök!

7036164-popcorn-movie.jpg

Március: 

Kamera által homályosan 10/7 - ?% (Egy olyan drogfilm, ami páratlanul zseniális látványvilággal rendelkezik, ami még hozzátesz a drogos látomásokhoz még egy pluszt. Azonban ez egy olyan film, amit szükséges többször is megnézni, hogy megértsük teljesen. A végénél annyira elveszítettem a fonalat, ami velem nagyon ritkán szokott előfordulni, hogy csak pislogtam. Ezért nem adtam neki még egy százalékos értékelést, de a 7 pont sem végleges, ha második megnézésre jobban átlátom a képet! Ajánlom a megnézését, mert amúgy egy hihetetlenül egyedi film!)

scanner.png

Bosszúállók: Ultron kora 10/8 - 82% X (A kevesebb talán több lett volna. Egy 2,5 órás film, aminek még jól tett volna 40-50 perc játékidő, ami azért durva!)

Terminátor 2. 10/10 - 100% X (A legjobb terminátor film és a kedvenc filmem!)

Madagaszkár Pingvinjei 10/8 - 78% X (Kritika várható)

Batman: A sötét lovag visszatér 1-2. 10/9 - 93% X

Volt egyszer egy vadnyugat 10/10 - 100% X (Szerintem a valaha volt legjobb Western.)

volt-egyszer-egy-vadnyugat-1.jpg

Amerika kapitány: A tél katonája - 10/9 - 90% X

Die Hard 10/10 - 100% X (Szerintem a legjobb akciófilm, ami valaha készült.)

Elrabolva 10/10 - 98% X

CRANK 10/10 - 97% X

Mission: Impossible 2. 10/5 - 58% (Kritika várható! Röviden annyit, hogy az egyik legviccesebb komolynak szánt film, amit a Fűrész széria óta láttam!)

Trainspotting 10/9 - 94% (Egy néhol gusztustalan, de egyben sokkoló és bámulatos drogfilm. A gyengébb gyomrúaknak nem ajánlott.)

Hellboy 10/7 - 73%

A kicsi kocsi kalandjai 10/9 - 86% X

Snoopy és Charlie Brown: A Peanuts film 10/9 - 89% (Kritika várható! Röviden annyit, hogy azért kapott tőlem egy ennyire magas értékelést, mert nagyon együtt tudtam érezni Charlie-val. A fiatalabbik énemre emlékeztetett.

Trancsírák 10/8 - 82% X

tdale.jpg

A biztonság záloga 10/8 - 79% (Egy meglepően jól sikerült Jason Statham film, ami a sok tucat film között hatalmas meglepetésként ért.)

Golyózápor 10/9 - 86% X (A Crank után az egyik legjobb agyatlan baromság, akció/paródia a jobbik fajtából.)

Lego kaland 10/9 - 91% X

Phineas és Ferb: Star Wars 10/7 - 72% X (A szokásos Phineas és Ferb minőség a legjobbik fajtából.)

Hős6os 10/8 - 79% X (Még mindig azt mondom, hogy nagyon jó film... De azért az Oscart egyáltalán nem érdemelte meg!)

Ip Man: A becsület útján 10/9 - 90%

still-of-donnie-yen-in-ip-man-_2008_-large-picture.jpg

Harag 10/9 - 91%

Kung Fu Panda 3. 10/8 - 76%

Toy Story 2. 10/9 - 93% X

Batman: Kezdődik! 10/9 - 94% X

Vasember 10/9 - 88% X

Asterix és a vikingek 10/6 - 65% X

A szellemlovas 2. 10/4 - 38%

Deadpool 10/8 - 78%

Menekülés New Yorkból 10/6 - 62%

Versus 10/1 - 5% (Baaad Movies 8. születésnapja alkalmából Sorter és BlackSheep csináltak egy közös filmnézést ebből a trágyahalomból, aminek köszönhetően én is nehezen ugyan, de megbírtam nézni! Egyik legrosszabb film, amit életemben láttam!)

versus.jpg

Címkék: Filmes napló
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomlion.blog.hu/api/trackback/id/tr228532362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
CinemaLion
süti beállítások módosítása