CinemaLion

2016. augusztus 03. 18:10 - Tomlion

Filmes napló: 2016 Június és Július

Sziasztok!

Egy kisebb szünet után meghatározatlan ideig visszatértem, hogy kritikákat és a 2. videós bemutatómat elkészítsem. Már meg is van az alanyom, de ahhoz ismételten meg kell néznem a filmet és megírnom a forgatókönyvet. Addig, amíg várnotok kell elolvashatjátok az előző két havi filmlistámat, amit megnéztem, ami a munka miatt most sokkal kevesebb lett, mint eddig. Ennek ellenére ez az időszak is bővelkedett számomra meglepetésekben és csalódásokban, valamint újranézésekben (amiket X-el jelöltem)!

popcorn.jpg

Jó szórakozást!

Június.

Szabotázs 10/3 (Pedig annyira biztatóan kezdődött! Hiába láttam az IMDB pontjait, és hiába mondták a filmre sokan, hogy rossz... EZ még annál is rosszabb! Őszintén megmondom, még Schwarzi miatt sem érdemes megnézni.)

the-cast-of-sabotage-2014-movie.jpg

Bourne-rejtély 10/9 X

Bourne-csapda 10/9 X

Bourne-ultimátum 10/10 X (Az új Bourne film miatt megnéztem ismét az egyik kedvenc filmtrilógiámat és hiába lett az új film egyszerűen jó, én mégis megnézem a moziban, mert Bourne filmet még nem láttam a nagy vásznon! Ennyit nekem megér.)

2020: A tűz birodalma 10/6 (Egy igazán kellemes meglepetés film volt! Egy olyan poszt apokaliptikus világ, amit nem zombik vagy gépek uralnak, hanem SÁRKÁNYOK!!! Persze egy klisé tenger, és teli van logikai hülyeségekkel, de a színészek valami eszméletlenül jók, a sárkányok a film kora ellenére még ha keveset is szerepelnek valami eszméletlenül jól néznek ki és alig 90 perces. Érdemes belekukkantani, annak ellenére, hogy nekem csak 6 pontos volt.)

bull_from_reign_of_fire_by_kl6-d35fh3v.jpg

Hardcore Henry 10/8 (Kritika itt elolvasható)

Kémek hídja 10/8

Zorro álarca 10/9 (A Nostalgia Critic ajánlotta és minden perce aranyat ér! Sok benne a logikátlanság és a baki, de ennyire szórakoztató filmet régen láttam, ami nem egy látvány film.)

Akit Buldózernek hívtak 10/8 X (Még Júniusban néztem meg full HD minőségben. Miért nem tudják DVD-n ezt a verziót kiadni?)

Rendes fickók 10/9 (Kritika itt elolvasható)

Warcraft 10/ 6 (Kritika itt elolvasható)

Kingsman 10/10 X

MAD MAX: A harag útja 10/10 X

Godzilla (1954) 10/6 (Kíváncsi voltam az első Godzilla filmre és tény, hogy nem ájultam el tőle, ennek ellenére még mindig inkább ezt ajánlom az embereknek, nem pedig a 2014-es amerikai verziót!!!)

godzilla_54_design.jpg

One Piece: Strong World 10/9 X

Robin Hood, a tolvajok fejedelme 10/9 X (Kíváncsi voltam, hogy kb. 7-8 év útán még mindig tetszeni fog-e és nem kellett csalódnom. Ezek után kíváncsi vagyok a Russell Crowe verzióra, bár kétlem, hogy jobb lenne ennél.)

Das Boot 10/10 (Emberek... Ennél jobb háborús filmet még életemben nem láttam! Szégyellem magamat, hogy ennyire későn néztem meg.)

47404_ppl.jpg

 

Július.

Ace Ventura 10/9 X

Az emlékmás 10/8 X (Egy klasszikus Schwarzi film, ami néhol már tényleg vicces, de még mindig leköti az embert. Klasszikus!)

Borat 10/8

Támad a mars 10/3 (Ez gyötrelmesen rossz volt! Értem én, hogy a 30-as, 40-es, 50-es évek UFO-s filmjeinek a "paródiája", de ez még így is egy értékelhetetlen sz@rkupac!)

508376.jpg

Eredet 10/10 X (Körülbelül 5 éve láttam utoljára a filmet és el is felejtettem, hogy mennyire zseniális és izgalmas filmről van szó. Amikor először láttam, akkor nem voltam még rutinos film néző, ezért nem éreztem annyira jónak, mint a Sötét lovagot, de ennyi év és több ezer film után azt kell mondanom, hogy Nolan egyik legnagyobb mesterműve!)

Batman: A gyilkos tréfa 10/6 (Az eredeti képregény után sajnos csalódás!)

Váltságdíj 10/9

Fogságban 10/9 (Egymás után kettő emberrablós film, amiket a watchmojo egyik Top 10-es listájában láttam és mind a kettő, főleg a Fogságban nagyon jó. Nem egy túl jó krimi, de nagyszerű dráma!)

Total Recall (2012) 10/7 (Az egyik legkellemesebb meglepetés, amiben az előző két hónapban részesem lehetett! Erről viszont részletesebb beszámolót olvashattok a következő kritikámban.) UPDATE: Kritika itt olvasható!

total-recall-2012-movie-review.jpg

Az éhezők viadala 10/6 (Nem ájultam el, ettől az első résztől. Most nem a könyvről beszélek, mert arra nagyon jó volt a film, hogy elkezdjem elolvasni a könyveket, de mint önálló mű... Túl sok Shaky Cam, amit nem csak akkor használtak, hogy elrejtsék a brutális gyilkosságokat, de szinte a teljes játék idő alatt használták, ami egyáltalán nem tett jót a filmnek. Ezen felül annyi logikai hülyeséget csinált mindenki, hogy azt már rossz volt nézni! A vége viszont tetszett és a folytatásokat is megnézem, hogy teljes legyen a kép. De tényleg nem egy erős kezdés egy könyv trilógia első filmjének.)

Rockt das Brot 10/8 X (A feliratát már 2011-ben megcsináltuk a testvéremmel, de még mindig nem adtuk ki a Bernd a kenyér széria TV filmjét, mert még mindig van a feliraton mit javítani.)

51djos14g5l.jpg

Elrabolva 10/10 X (Mozi előtt még megakartam nézni a kedvenc filmemet, főleg a korábbi emberrablós filmek után. Kritika itt elolvasható!)

Szenilla nyomában 10/8 (Kritika várható!)

Címkék: Filmes napló
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomlion.blog.hu/api/trackback/id/tr838933108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
CinemaLion
süti beállítások módosítása