Sziasztok!
Újabb hónap, újabb filmek! A megszokott módon itt elolvashatjátok, hogy az előző hónapban miket néztem meg. Vannak itt jó és rossz filmek, ismertek, illetve kevésbé ismertek. Az újra nézett filmeket továbbra is egy nagy X-el jelölöm! Jó szórakozást!
Midsomer gyilkosságok - Romlott gyümölcs 10/7
A kísérlet 10/8
Hétköznapi vámpírok 10/7 (Egy Borat stílusú ál dokumentarista film a mai vámpírok életéről! Egy nagyon vicces és kellemes meglepetés, amit bárkinek tudok ajánlani.)
9 10/8 (Egy nagyon szomorú hangulatú Posztapokaliptikus animációs film, amit vétek lenne kihagyni,)
Amerika Kapitány - Polgárháború 10/9 X (Még mindig egy elképesztően szórakoztató film, aminek a kritikáját ITT elolvashatjátok!)
Nagy durranás 2. 10/10 X (Nagyon sok embernek a Csupasz pisztoly trilógia a kedvenc paródiája, de nekem a két Nagy durranás az örök favorit.)
A szupercsapat 10/7 X (Készül a filmből egy CinemaLion bemutató!)
Lockout 10/6 (Készül a filmből egy CinemaLion bemutató!)
A Bourne-hagyaték 10/7 X (A filmről készített kritikámat ITT elolvashatjátok)
A fantasztikus Róka úr 10/7 (A sztori sajnos annyira nem emlékezetes, de a karakterek annál inkább, a látvány pedig gyönyörű!)
Top Secret 10/8 (Egy idáig számomra ismeretlen, de kellemes meglepetés. Egy igazi régi módi paródia a jobbik fajtából. Aki még nem ismerte tehet vele egy próbát!)
Bronson 10/8 (Szerintem hamarosan Tom Hardy lesz a kedvenc színészem. A film története nem tűnik annyira erősnek, de Hardy játéka elviszi a hátán az egészet, mint az általam nagyon kedvelt Legendában.)
Mentőexpedíció 10/9 (Egyszerűen hihetetlen, hogy az Alien rendezője, Ridley Scott még mind a mai napig rendez nagyszerű alkotásokat, a néhány gyenge vagy közepes alkotása ellenére.)
Pókerarcok 10/8
John Carter 10/6 (Egy nagyon látványos, de sajnos felejthető film.)
A gyüjtő 10/6
Kaptár 10/4 (A filmről készített kritikámat ITT elolvashatjátok!)
Elit Halálosztók 10/9
Kaptár 2. 10/2 (Nem tudom, hogy mit gondoltam, amikor azt gondoltam, hogy elkezdem ezt az átkozott Kaptár szériát, de szerencsére ez a rész volt a mélypontja, szóval ennél csak jobb lesz.)
Szőr Austin Powers: Őfelsége titkolt ügynöke 10/9 (Tudom-tudom... Hogy lehet, hogy idáig még nem láttam az Austin Powers Trilógiát? Őszintén megmondom, nem tudom, de már bánom, mert főleg ez az első rész valami FRENETIKUS!)
Ryan közlegény megmentése 10/10 X
Kaptár 3. 10/5 (Őszintén... Pozitívan megvagyok lepve! Amennyira bénák voltak az előző részek, annyira kellemes csalódás volt a harmadik. Félreértés ne essék, még mindig nem jó film, de a Mad Max stílusú Posztapokaliptikus világ itt tényleg jó volt, a látvány pedig főleg a 2. részhez képest sokat javultak. Egy igazi Trash film a jobbik fajtából!)
KicsiKÉM - Sir Austin Powers 2. 10/7
Kaptár 4. 10/3
Végitélet 10/6 (Egy sablonos, de pörgős, ÁLLATI menet!)
A bárányok hallgatnak 10/9 X (Klasszikus!)
Kaptár 5. 10/2 (Nem értem, hogy ez a széria hogy lehet még mindig ennyire sikeres, de remélem a 6. rész tényleg az utolsó lesz!)
Austin Powers - Aranyszerszám 10/8 (A 2. rész után kellemeset csalódtam ebben a filmben, sőt jobban is tetszett, mint a második.)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.