CinemaLion

2016. november 30. 12:16 - Tomlion

Dragon Ball Super vs DBZ animáció (ANGOL)

Egy hatalmas Dragon Ball rajongó vagyok! Már vagy ötször láttam már az egész sorozatot és nem tehetek ellene, mert egy időtlen klasszikusról van szó. Éppen ezért, amikor bejelntették, hogy folytatni fogják előtört belőlem a Fanboy és feltétel nélkül örültem neki, mert most már nem csak a One Piecet nézhettem a Toei-től, hanem a gyermekkorom egyik legmeghatározóbb sorozatát. Már több mint egy éve megy a Dragon Ball Super és kimondom kerek perec, egy hatalmas csalódás volt. Valamikor vagy írásosan, vagy egy nagyon hosszú videó formájában fogok erről a nagyon félresikerült sorozatról beszélni, de addig nézzétek meg ezt a videót, aminek a készítője a DBS-nek a két legnagyobb problémájáról beszél... Az animációról és a rendezésről!

Akkor kérdezhetitek, hogy: "Akkor miért nézem még mindig?" Őszintén megmondom nem tudom! Az előző fejezeteknél még nem éreztem ezt az érzést, hogy beakarom fejezni, de most ahogy befejeződött a Black Arc úgy érezem magamat, mintha megvertek és megaláztak volna. De erről majd később!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomlion.blog.hu/api/trackback/id/tr1012011096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mangekyo22 2017.01.09. 13:38:33

Részvétem.

Mondjuk én már előre tudtam a "Super" jelző miatt, hogy ebből jó nem lesz!

Sokan védik eme bőrlehúzást, pedig véleményem szerint semmivel sem jobb, mint a Dragon Ball GT. Sőt, mivel ez az utolsó előtti fejezet előtti 10-15 éves időugrásról szólna, ezért a DBGT még csak ki sem esik!

Mondjuk engem az animáció nem is zavarna, hozzászoktam már az ilyen látvánnyal bíró szutykokhoz, DE, hogy:
1.Az első 30 epizód konkrétan a 2013-as és a 2015-ös mozifilmek bemásolása
2.Ritka gagyin kinéző új ellenfelek (lásd sárga Gumi Maci, Depressziós Láva-Robot, Dermesztő Cheater És Cheaper kiadása, kispórolt testű saiyan gyerek stb)
3.A történetek gyökerek (lásd Vegeta kalandja a lila takonnyal)
legyenek, az már vérlázító!

Nem értem, miért védik annyira ezt! Annyira nem volt rossz a DBGT (főleg, hogy csak filler volt), hogy mindent lelehessen gyűrni a torkukon!

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2017.01.10. 11:39:22

@Mangekyo22:
Azzal szerintem még nem lett volna gond, hogy ismét elmesélte a korábbi két mozifilmet egy másik irányban, csak a rendezés és a történet vezetés volt pocsék.
A legnagyobb gondom azonban a nem régen befejezett Black Arc-al volt, ami a Dragon Ball Univerzumához és logikai rendszeréhez viszonyítva egyszerűen teljes mértékig értelmetlen volt! Semmi logikussága nem volt az ottani magyarázatoknak, és következményeknek! Már majdnem paródiába illőek voltak az ottani jelenetek. Az erő növekedés pedig ebben a fejezetmen olyan röhejes méreteket öltött, hogy az valami elképesztő volt. Goku és Vegita pedig olyan döntéseket hoztak ÁLLANDÓAN, amiket a DBZ-ben SOHA nem tettek volna meg, mert egyszerűen elképzelhetetlen volt!

(SPOILER: 3 szor MEGFUTAMODTAK!!!)
CinemaLion
süti beállítások módosítása