CinemaLion

2017. július 11. 06:08 - Tomlion

CinemaLion - Speed Racer (2008)

El is érkeztünk a második évad első videójához, ahol egy igen vegyes érzéseket kiváltó alkotásról, a Wachowski testvérek 2008-as bukásáról, a Speed Racer-ről lesz szó! Jó szórakozást kívánok a videóhoz!

cinemalion_bemutatja_12_1.png

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomlion.blog.hu/api/trackback/id/tr4512656065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mangekyo22 2017.07.17. 19:25:40

Ej én most keblemre ölelnélek! :)

Nekem is tetszett a Speed Racer, bár tény, a látvány nem kicsit LSD hatású! XD Amúgy készült belőle Asylum változat.

Örülök, hogy megemlítetted, hogy anime/manga alpján készült, mert nyilván a sok "kritikus" nem tudta ezt. A "valóságszerűségről" meg csak annyit, hogy magyarázza meg nekem, mi a valósághű egy denevér-pingvin ruhába öltözött emberke meg egy bohóc harca között a fizikán kívül.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2017.07.18. 05:50:00

@Mangekyo22: Örülök hogy tetszett a videó! ;)

Kibernetika 2018.08.26. 18:14:53

Nagyon jó videó lett. És én is ugyanazt mondom, mint Mangekyo. Most Blacksheep-ék mellett most keblemre ölelnélek;)

Én is nagyon bírom ezt az alkotást és bármikor szivesen megnézem. Valóban el kell ismerni, hogy a film látványa valóban azért ilyen, mert a Wachowsky testvérek pontosan ilyenre akarták csinálni(amit a Baaad movies-osok is megemlítettek ugyebár még anno). Blacksheep-pel ellenben, aki Polly Litt-et és a majmot negatívumként említette, (mégha összegészében ő is pozitívan nyilatkozott a filmről)nekem is ugyanúgy tetszett a megjelenésük. És a film pozitívuma valóban az is, hogy direkt nem akarták komolyra csinálni, ezt Blacksheep meg sem említette (a nem gyerekes hangnemben előadott sztori mellett). Teljesen egyetértek a kritikáddal.

Amúgy ezt a filmet még jónéhány éve egyszer láttam (persze korántsem végig) aztán elfelejtettem, hogy mi is volt a címe és ezt kerestem, de végül feladtam. Arra viszont tisztán emlékszem, hogy az egyik filmemet, (csakmert tudod, megírtam a Baaad movies-ban, hogy rendezői elképzeléseim vannak) mivel a látvány annyira tetszett, ilyenre akartam csinálni. Aztán most a nyáron rábukkantam Blacksheep róla készített gyöngyszembemutatójának köszönhetően. Csakúgy érdekességképpen.
CinemaLion
süti beállítások módosítása