CinemaLion

2017. augusztus 29. 07:43 - Tomlion

CinemaLion - A galaxis őrzői (2014)

A galaxis őrzői tipikusan az a film, amit minél többször néztem meg, annál jobban tetszett. Ebben a videóban megpróbálom elmagyarázni, hogy ez a film a többi MCU filmmel ellentétben miért működik annyira jól és miért tekintik már most sokan egy klasszikusnak!

cinemalion_bemutatja_15.png

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomlion.blog.hu/api/trackback/id/tr6712786982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mangekyo22 2017.08.29. 20:20:07

Nekem egyedül a film főgoonosza nem tetszett. Nem azért mert klisés a karakter - mert 2000 óta már nagyon ritka az eredeti fő gonosz mint a fehér holló -, hanem az, hogy nagyon unalmas.

A videó jó lett! Kíváncsian várom a következő! :)

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2017.08.30. 19:32:55

@Mangekyo22: Én mára már elfogadtam hogy kevés a jó gonosz és Ronan egyáltalán nem rosszabb gonosz bármelyik előtte szerepelt gonoszokhoz képest (kivéve Loki) ezért is mondtam hogy olyan mint Vader a 4. részből mert Ő abban a filmben csak egy nagyon Baaadass-en kinésző másodlagos gonosz Tarkinhoz képest. Viszont ami elég volt 77-ben 2014-ben már nem.
CinemaLion
süti beállítások módosítása