CinemaLion

2021. április 06. 13:46 - Tomlion

CinemaLion Presents - Miért szeretünk nézni filmeket?

Visszatértem!

Magánéleti dolgok, illetve a Podcast miatt az elmúlt fél évben elhanyagoltam a blog-ot és a videókészítést. Ezért elnézést kérek, Én sem tudtam, hogy így alakulnak a dolgok. Azonban azt ki kell jelentenem, hogy a kezdeti fázisban havi 1 videónál többre ne számítsatok, mert a vírus, a munkám és a család miatt továbbra sem tudok úgy foglalkozni a projektjeimmel, mint régen, viszont most nem fogok szónélkül eltűnni. Visszatérésem jeléül pedig készítettem egy emlékeztető videót mindenki számára, akik tudni szeretnék, hogy miért is szeretünk nézni filmeket? :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomlion.blog.hu/api/trackback/id/tr5316491466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
CinemaLion
süti beállítások módosítása