CinemaLion

2017. október 20. 07:23 - Tomlion

CinemaLion - One Piece (Anime)

Egy kisebb szünet után visszatértem egy új videóval, ahol a kedvenc sorozatomról, a One Piece című animéről beszélek Spoilermentesen. Érdekesség a mostani alannyal kapcsolatban, hogy már 3-4 éve szerettem volna készíteni egy ajánló videót a szériával kapcsolatban, amikor még a CinemaLion ötlete fel sem merült bennem, viszont abban az időben túl nagy falatnak igérkezett a számomra, ezért elvetettem az ötletet. Az évek múlásával el is felejtettem és csak tegnap, amikor vágtam a videót jutott csak az eszembe, hogy erről a sorozatról már évekkel ezelőtt szerettem volna egy videót csinálni! Jobb később, mint soha! ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomlion.blog.hu/api/trackback/id/tr3813037626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
CinemaLion
süti beállítások módosítása