CinemaLion

2018. február 01. 17:00 - Tomlion

Filmes napló: 2018 Január

Sziasztok! Újabb hónap, újabb filmek! A megszokott módon itt néhány mondatban elolvashatjátok, hogy az előző hónapban miket néztem meg. Valamint elkezdtem az újévi fogadalmamat, vagyis megnézem az összes filmet, a TV filmek kivételével, meg amiknek nincsen magyar megjelenése, amikben az egyik kedvenc színészem Liam Neeson szerepel, amit még nem láttam tőle, illetve azokat, amiket már nagyon régen láttam. A korábban már látott, újra nézett filmeket egy nagy X-el jelölöm!

Kapcsolódó kép

Tűnj el! 10/8 (A 2017-es év összegző Top listáim miatt csak most sikerült megnéznem, és annak ellenére, hogy végül nem került fel egyik listámra fel elmondhatom, hogy ennél jobb filmmel nem is kezdhettem volna az évet! Egy olyan film, ami nem csak egy jó horror, de nagyszerűen keveri a műfajokat is, mert egyszerre egy vígjáték, egy pszichológiai thriller, egy misztikus dráma és természetesen egy horror egyszerre. Természetesen sok a logikátlanság benne és őszintén, ha 10-15 perccel hosszabb egy kellemesebb élmény lett volna, de megértem, hogy miért kapott végül ekkora figyelmet az Oscar-on.)

Képtalálat a következőre: „get out”

Féktelen harag 10/5 (Nem a legrosszabb Nicolas Cage film amit láttam tőle, de simán az egyik legunalmasabb. Ahelyett, hogy egy Crank vagy egy Golyózápor stílusú őrültség lett volna sajnos túlzottan komolyan gondolta magát, ami elvette az egész koncepciótól a FUN faktort. Egy megnézést ettől függetlenül nem árthat, mert fasza akció jelenetekkel rendelkezik, van nem egy nagyon vicces pillanata, a női főszereplő pedig William Fichtner könyvelője mellett a legmenőbb arc volt a filmben.)

Bolondos Dallamok: Újra bevetésen 10/6 X (Körülbelül 10 éve láttam utoljára és nagyon nem tetszett a Space Jam után. Végül valamilyen oknál fogva úgy döntöttem, hogy egy újabb esélyt adok neki és sokkal kellemesebb élmény volt, mint emlékeztem. A Space Jam-hez képest sokkal jobban eltalálta a régi rajzfilmekből megismert karakterek személyiségét, volt nagyon sok vicces filmbeli utalás, amiket gyerekként nem vettem észre, meg úgy összegészében a 2000-es évek elején készített gyerekmesékhez képest ez még a tűrhető kategóriába tartozik. A gond az, hogy a film másik fele, mégpedig az élőszereplős részek közel nem olyan szórakoztatóak, mint a Tapsi hapsi vagy Dodó kacsa részek. Steve Martin, mint a fő gonosz egyenesen szörnyű volt!!!)

Kapcsolódó kép

Kong - Koponya sziget 10/7 X (A filmről írt kritikámat ITT elolvashatjátok!)

Nagy zűr kis Kínában 10/7 X (Egy őrült, agyatlan akció/fantasy a legegyedibb fajtából, amit John Carpenter valaha készített! Egy szót nem fogunk érteni, hogy mégis mi zajlik a képernyőn, de annyira szórakoztatóan van tálalva az egész, hogy egyszerűen nem lehet nem szeretni. Nem fog mindenkinek tetszeni, de akit elkapja a hangulat az rajongani fog érte!)

Tűz a víz alá 10/8 X (Egy nagyon alul értékelt és elfeledett vígjáték, ami számunkra egy családi klasszikus emlékezetes szereplőkkel, idézhető beszólásokkal és nagyon szórakoztató hangulattal. Valamint ez az egyetlen film, ahol eltudom viselni Rob Schneider-t!)

Indiana Jones 3. 10/10 X (A filmről írt minikritikámat ITT elolvashatjátok!)

Gengszterek sofőrje 10/8 (A film amiből a Drive és a Baby Driver ihletet merítettek. Mai szemmel lehet, hogy nem annyira emlékezetes, de számomra a hangulata, a minimalisztikus, egyszerű története, a karizmatikus főszereplője és az elképesztő autós üldözései miatt egy nagyon kellemes élményt nyújtott! Ha szerettétek a másik két filmet, akkor ezzel is érdemes egy próbát tenni.)

Képtalálat a következőre: „the driver 1978”

Az utolsó akcióhős 10/8 X (Ez a film megelőzte a korát! Ez volt az első film, amiben Arnold Schwarzenegger szerepelt a Terminátor 2 után, ezért mindenki egy olyan kaliberű filmre számított, mert a Die Hard rendezője John Mctiernan rendezte ezt az alkotást. Azonban a nézők csalódottak voltak, mert egy akció vígjátékot kaptak. Azonban az évek múlásával a film egy kisebb kult státuszt szerzett magának, mert az emberek rájöttek, hogy ez a film egy paródiája és egyben tisztelet nyilvánítása a 80-as, 90-es években készített akció filmeknek, ahol a klisékből viccet csinálnak és, hogy az igazi akció sztárok a 2000-es évek elejére tényleg eltűntek. A jövőben nagy valószínűséggel készítek egy CinemaLion bemutatót belőle!)

Speed 2 - Teljes gőzzel 10/5 (Lehet azért, mert mindenki azt mondta, hogy ez egy értékelhetetlen vacak és lehet az is közrejátszhatott, hogy egy pár hónap eltelt mióta utoljára láttam az első részt, de eszméletlenül jól szórakoztam ezen a filmen, pontosan azért mert annyira rossz volt! A film első fele kínkeservesen idegesítő volt és ostoba, míg a második fele egy agyatlan, látványos katasztrófa filmmé váltott át, ahol annyi hülyeség történik, hogy a végére már imádtam a látottakat. Ebből is lesz egy nap egy bemutató!)

Képtalálat a következőre: „speed 2”

Végső állomás 10/5 (Lehet, hogy a Speed 2. utáni sokk hatása miatt, vagy tényleg azért, mert ez a film annyira rossz, de ezen is szét röhögtem magamat! A színészek nagyon rosszak, a kezdeti érdekes koncepció nagyon gyorsan átváltott egy paródiába illő horror vígjátékba, amit egyszerűen nem lehetett komolyan venni. Azért működött vígjátékként számomra annyira jól ez a film, mert a színészek pontosan úgy vették komolyan a szerepüket, mint a régi paródiák -Csupasz pisztoly, Nagy durranás- színészei. Mivel nem próbáltak meg a mai paródiákhoz hasonlóan görcsösen viccesnek mutatni magukat annál röhejesebb volt a filmben lévő haláleseteket nézni. Lehet, hogy ezzel néhány rajongót megsértek ezzel, de vígjátékként egyszerűen első osztályú, amit mindenkinek ajánlok megnézésre. Ezek után kíváncsi vagyok a folytatásokra, hogy mégis meddig képesek ezt a szintet megugrani?)

Támadás a Krull bolygó ellen 10/6 (Az első film, amit a Liam Neeson maraton keretein belül néztem meg, amit más körülmények között nagy valószínűséggel soha nem néztem néztem volna meg. Összegészében pedig kellemeset csalódtam benne. Egy elképesztően látványos, nagyon ambíciózus Fantasy aminek az a legnagyobb hibája, hogy egy nagyon sablonos történetet mesélt el, ami már 1983-ban is klisésnek számított, valamint az akció jelenetek néha nagyon megmosolyogtatóak voltak. Összegészében viszont egy nagyon gazdag és érdekes világot építettek fel a készítők, ami túl sokat akart markolni egyszerre, ez miatt nem lett emlékezetes. Egy esős tavaszi estén egy megnézést megér, csak nem kell túl sokat várni tőle.)

Kapcsolódó kép

Fényes nyergek 10/7 X (Sokan Mel Brooks legjobb filmjének tartják, de számomra ezt a titulust még mindig az Űrgolyhók tartja. Mégis egy szórakoztató Western paródia a jobbik fajtából.)

Logan Lucky 10/8 X (Második megézésre is ugyan úgy tetszett, mint az első alkalommal!)

Blues Brothers 10/10 X (Ez volt az első alkalom, hogy az eredeti magyar szinkronnal nézhettem meg, és egy teljesen új élményben részesített. Mérföldekkel jobb, mint a második szinkron, de sajnos nagyon nehéz beszerezni.)

Scooby-Doo Rettegés a táborban 10/7 (Ez a TV film nekem eddig kimaradt. Egy nagyon kellemes hangulatú nyári táboros rajzfilm, ami egész jól vissza tudta adni a fiatalabb korosztály számára a Péntek 13 filmekre jellemző tábori hangulatot. A rejtély egész jól fel volt építve, nem volt tele filler -töltelék- jelenetekkel, amik húzták volna a játékidőt.)

1408. 10/9 (Egyik legjobb Stephen King adaptáció a nagy klasszikusok mellett! Nagyon kreatív és félelmetes film, ami a zseniális első harmadában felépíti a szituációt és megismerjük a főszereplőnket. Volt egy nagyon váratlan jelenet, amitől annyira megrémültem, hogy le kellett állítanom egy pár percre a filmet, mert annyira besz@rtam a félelemtől. De pszichológiailag is nagyon sok elgondolkodtató libabőrös jelenettel is rendelkezik. John Cusack élete egyik legjobb alakítását nyújtotta, aki a film nagy részében egyedül van a szobájában, ami nem kis teljesítmény. Állítólag a DVD és a Blu-ray kiadások befejezései különbözőek, nekem a DVD kiadás van meg, és ahogy utána tudtam olvasni sokan ezt a befejezést részesítik előnyben, közöttük Én is.)

Kapcsolódó kép

A múmia visszatér 10/6 (Nincsen olyan jó, kreatív vagy friss, mint az első rész, de ennek ellenére egy továbbra is szórakoztató kaladfilm, amikből, mint az már néhány bejegyzésben is meg említettem már, hiány van sajnos.)

Szuper haver 10/9 X (Az egyik legjobb, hanem "A" legjobb nem Disney rajzfilm, amivel az egyetlen negatívumom, hogy nagyon rövid. 80 perces film, aminek köszönhetően gyorsan zajlanak az események, de a finálé sajnos annyira siet, hogy sajnálom amiért nem tudom még plusz 15-20 percig nézni a filmet. Konkrétan van egy rész a filmben, amikor el kezd esni a hó, majd egy vágás és már úgy néz ki a táj, mint ha egy napja esett volna. Nagyon sajnálom, hogy ennyire sietős lett a befejezés, mert még így is az egyik legemlékezetesebb, legszívhezszólóbb animációs film, amit életemben láttam.)

Sicario - A bérgyilkos 10/9 X (Nem tudom, hogy mi járt a fejemben, amikor csak 8 pontot adtam első alkalommal a filmnek.)

A királyság 10/6 (Azt a hibát pedig sikerült elkövetnem, hogy rögtön a Sicario után néztem meg ezt a filmet. Mentségemre szóljon, hogy nem tudtam pontosan milyen filmet is fogok megnézni, csak annyit tudtam, hogy egy Peter Berg film, fogalmam sem volt arról, hogy ez a film is a Sicario-hoz hasonlóan a távol keleti régióban játszódik. Ilyenkor tűnik ki leginkább, hogy mégis mekkora a szakadék Denis Villeneuve és bármelyik más rutinos rendező között. A királyság egyáltalán nem volt rossz film, de sajnos a karakterek közel nem olyan érdekesek, mint bármelyik hasonló kaliberű filmben, az akciók pedig a Shaky Cam legrosszabb verzióját használja. Pedig tudom Peter Berg-ről, hogy nagyon jól tudja alkalmazni a Shaky Cam-et, de ebben a filmben, főleg az utolsó fél órában már alig bírtam nézni a képernyőt, mert annyira követhetetlen volt és már a fejem is kezdett megfájdulni. Egy megnézést megér, de NE rögtön a Sicarió után!)

Képtalálat a következőre: „THE Kingdom”

Szindbád - A hét tenger legendája 10/7 (Nagy szerelmese vagyok a klasszikus 2D-s animációs stílusnak és sajnálom, hogy mára már szinte teljesen kihalt ez a stílust. Ez a film se annyira különleges, mégis mivel a tengeren játszódik egy hatalmas előnnyel indult nálam, mert oda vagyok a tengereken zajló hajós történetekért. Kiszámítható a történet, a karakterek is sablonok, de az összkép mégis nagyon szórakoztató tudott lenni. Itt viszont egyáltalán nem zavart a rövid 80 peces játékidő.)

Rögtönzött szerelem 10/7 (Sokak szerint egy teljesen új és friss irányzatát mutatta meg a romantikus vígjátékok műfajának. Összességében jól szórakoztam rajta, de őszintén érzelmileg nem nagyon hatott meg a történet, még akkor se, amikor megtudtam, hogy ez igaz történet alapján készült, a humor pedig néha nagyon működött, volt hogy percekig nevettem egy poénon, de sokszor csak néztem előre és vártam, hogy haladjon a történet.)

Paddington 10/8 (A Mozi Maraton miatt úgy döntöttem bepótolom az első részt, mert annak idején az előzetesek egyáltalán nem kecsegtettek semmi jóval. Egy élőszereplős Garfield, Maci Laci vagy Scooby-Doo minőségre számítottam, éppen ezért soha nem adtam neki esélyt. Azonban nagyon sok pozitívumot hallottam a második résszel kapcsolatban, majd utána olvastam az első résznek és rá kellett jönnöm, hogy nagyon sokan szerették. Megnéztem és igazuk is volt. Az egyik legaranyosabb, legszórakoztatóbb gyerekmese a legjobbik fajtából, ami a többi élőszereplős gyerekmeséhez képest itt nem idiótákként tekint a 6 éven aluli gyerekekre, nem alacsonyodik le az Ő szintükre, hogy fingós poénokkal dobáljon, hanem értelmes, a felnőttek számára is élvezhető gyermeki humorral rendelkezik. Egyedül a tipikus fő gonosz klisé volt gyenge, de számomra semmit nem rontott le az élményből.)

Kapcsolódó kép

Utazók 10/7 (Ez a film egy érdekes téma. Maga az alapkoncepció nagyon sok potenciállal rendelkezett, hogy egy emlékezetes Sci-Fi lehessen. Ehhez képest viszont egy tipikus romantikus film lett a végeredmény, ami valakinek vagy bejött vagy nem. Nekem személy szerint semmi gondom nem volt vele, mert a szerelmi szál szerintem közel nem volt olyan rossz, mint a mai legtöbb romantikus filmben, de tény és való, hogy sokkal, de sokkal jobb is lehetett volna a film. Egy jó ismerősöm Katakomba Ferenc a blogján írt is egy elemzést a filmről, amit ITT érdemes elolvasni.)

A következő 5 filmet egy Mozi Maraton keretein belül sikerült megnéznem!

Paddington 2. 10/9 (Aki szerette az első részt, annak a második jobban fog! Kötelező mindenkinek meg nézni!)

Boldog halálnapot 10/7 (Semmit nem vártam ettől, mégis egy nagyon kellemes meglepetésben volt részem. Azt viszont ki kell jelentenem, hogy mint horror nagyon nem működik. A film elején megijedtem, amikor megtudtam, hogy egy kicsit sem szimpatikus csaj lesz a főszereplő és, hogy azt a bizonyos napját kell végig néznem az elkövetkezendő 90 percben. A jumpscare-ek nagyon idegesítettek, teli van logikai hülyeségekkel, ami a végére olyan eredményt hozott elő belőle, mint az első Végső állomás film is. Annyira rosszak voltak a jelenetek és annyira nem volt semm iértelme a látottaknak, hogy már nevetnem kellett rajta. Viszont, amikor a film is viccelődött ezzel az alapkoncepcióval azok is viccesek voltak! Egyszerűen nem hittem a szememnek, hogy nem csak magán a filmen tudtam jókat nevetni, de a direkt viccesnek szánt jeleneteketn és beszólásokon is! A mozi pedig körülbelül háromnegyedig tele volt, más szóval meg voltam rémülve, hogy szörnyű lesz maga a mozizás, de a közönség is vevő volt a látottakra. A kicsit sem félelmetes részeken Ők is jokat nevettek, amikor nevetni kellett a poénokon akkor is tudtak nevetni, és amikor számomra egy nem vicces poénon nevettek elérték nálam, hogy Én is emosolyogjak rajta. Nem hittem volna, hogy ezt mondom, de a Maraton során nézett filmek közül ezen szórakoztam a legjobban! Furcsa, bizony.)

Kapcsolódó kép

Thor: Ragnarök 10/7 X (Eredetileg a Commuter-t néztem volna meg, de sajnos telt ház volt, mert csak egyszer vetítették az nap, így kénytelen voltam újra megézni a Thor-t. Hogy is mondjam... Nem sokat változott a véleményem a filmmel kapcsolatban. Egy nagyon szórakoztató, őrült képregényfilm, amiért valamilyen oknál fogva mindenki nagyon oda van. Pedig közel nincsen benne annyi mélység és karakter pillanat, mint a Galaxis Őrzői 2-nek volt, szerintem nem is volt olyan vicces, az új Pókember is viccesebb volt számomra, a főgonosz pedig egy tipikus sablon Marvel gonosz volt. A moziban is azt tapasztaltam, hogy közel nem nevettek annyit a filmen, mint amikor először láttam a moziban, pedig itt is majdnem telt házas vetítés volt, mégis 4-5 alkalom kivételével teljesen csendben volt a közönség. A legnagyobb félelmem is beigazolódott, másodszóra már nem volt olyan jó, mint első alkalomma. A jövőben a Galaxis Őrzői 2-ről biztosan lesz egy bemutató, és ott majd részletesebben kitérek, hogy mik voltak a bajaim ezzel a filmmel!)

A Viszkis 10/9 X (Ellenben a Viszkis másodszorra ugyan olyan jó volt, mint első alkalommal! Ezt a filmet a nagyvászonra alkották meg. Alig várom, hogy megvehessem a DVD-t mert ez az a fajta film, amit bármikor meglehet nézni!)

A legsötétebb óra 10/6 (Sajnos egy nagyon mérsékelten érdekes film lett, amit konkrétan Garry Oldman mentett meg a teljes középszerűség alól. Ha a történet sokkal erőteljesebb lett volna és feszültebb, akkor egy sokkal elmlékezetesebb film élmény lehetett volna. Így viszont egy tipikus Oscar film lett a végeredmény, ahol Oldman-nek végre meg kellene kapnia a szobrot, mert Ő volt messze a fénypontja, még a nagyon gyenge szinkron ellenére is!)

Képtalálat a következőre: „the darkest hour”

Maraton vége!

Az illuzionista 10/7 (Egy nagyon szép, vizuálisan elmesélt történet, amiben viszont túl sok történet nem volt. A vége viszont kárpótolt érte, mert ott sikerült egy kerek egésznek lennie. Úgy tudnám leginkább jellemezni, mint ha egy álomképet néznénk.)

Asterix és Obelix 10/6 X (Egy gyerekkori kedvenc, ami a legismertebb Asterix filmeknek egy-egy emlékezetes jelenetét rakták át élőszereplősre, hogy egy új filmet alkothassanak meg. Nincsen olyan jó, mint a Kelopátra küldetés, de még mindig egy kellemes családi film.)

Közönséges bűnözők 10/7 (Őszintén, egy picikét magas elvárásokkal ültem le megnézni a filmet, és meglepett, hogy mennyire nem nyűgözött le. A gond az, hogy túlzottan a végső fordulatra építkezett és hiába változtatja meg a film felépítését nem éri el nálam ugyan azt a hatást, mint a Viharsziget. A karakterek sem voltak annyira érdekesek, egyedül egy bizonyos karakter, akit nem szeretnék elspoilerezni, a dialógusok számomra standard volt, a fordulat pedig előre látható volt. Ez az átka annak, ha valaki imádja a krimiket, mert ez mutatja meg szerintem leginkább hogy az átlag közönség mennyire fel tud értékelni egy nyomozós filmet, ha annyira nem is különleges a krimi rajongók szemében.)

Kapcsolódó kép

Vérző olaj 10/9 (Egy rendkívül profin felépített film az egyik legemlékezetesebb színészi alakítás Daniel Day-Lewis részéről. Talán annyit mondanék egy pici negatívumként, hogy volt egy történetszál, ami a film összképét tekintve túl sokat nem mélyítette el sem a főszereplőt, sem a történetet, ami kb. 20 percét kivette a történetnek és nagyon lassította a cselekményt. Örülök, hogy benne maradt, de talán egy jobb megoldást is lehetett volna rá találni, de összegészéges egy rendkívül emlékezetes film.)

A Notre Dame-i toronyőr 10/9 (Egyike annak a nagyon kevés Disney filmeknek, amit korábban még nem láttam a legnagyobb sajnálatomra, mert ez valami fantasztikus volt! Az érdekes karakterek, főleg Frollo bíró, aki talán az egyik legjobb Disney gonosz, akit láthattam Jaffar és Zordon mellett, a látvány elképesztő, de a zene még annál is grandiózusabb. Fantasztikus élmény volt!)

Végső állomás 2. 10/5 (Az első rész után egy picikét magasak voltak az elvárásaim, hogy képes lesz egy olyan nagy baromságokat össze hozni, mint az előde? Szerencsére nem kellett csalódnom, mert ami működött... Pontosabban nem működött az első részben az itt sem működik, plusz rá tesznek még két lapáttal, hogy az egésznek végképp ne legyen értelme. Itt a színészek már picit már kezdték túljátszani a szerepeiket, de még mindig abban a tartomáynban volt, hogy vígjátékként lehetett élvezni. Idáig nagyon kellemeset csalódtam ebben a szériában, remélem a harmadik rész nem töri meg ezt a szériát.)

Kapcsolódó kép

Stronger 10/7 (Egy évvel korábban Peter Berg bemutatta "A hazafiak napja" című filmjében a Bostoni maratoni futóversenyen történt robbantést és annak a nyomozását. A Stronger viszont az egyik áldozatnak Jeff Bauman-nak a nehézségeit mutatja be, aki a robbantás során elveszítette mind két lábát. Jake Gyllenhaal, mint mindig nagyszerű volt a szerepben, és jó volt ennek az eseménynek egy másik oldalát is megismerni, de sajnos ha nem a személyes drámáját követhettük a karakternek, hanem a családi drámáját közel nem volt olyan érdekes, mint a film többi része, ez viszont minimum a film egyharmadát kitette. Egy megnézést mindenképpen megér, de nem fog sokáig megmaradni.)

Az üresfejű 10/5 X (Úgy éreztem, hogy egy újabb esélyt kell adnom ennek az Eddie Murphy filmnek is, mert ezt sem láttam már több mint 10 éve, plusz nem is értékeltem korábban, szóval kíváncsi voltam olyan jó-e, mint amilyennek emlékeztem? Nos, mint láthatjátok nem nyűgözött le. Nem a legrosszabb film Murphy-től, de Will Smith-hez hasonlóan Ő sem jelentkezett már évek óta egy emlékezetes filmmel sem.) 

Képtalálat a következőre: „meet dave”

A séf 10/7 X (Egy kellemes hangulatú főzős film, ami nem váltja meg a világot, de jól elszórakoztatja a nézőt, ha nincsen semmi a TV-ben.)

Bűbáj 10/7 X (Egy újabb film, amit a megjelenése óta, már 10 éve nem láttam. Most is csak azért néztem meg mert állítólag még idén jön a folytatása. Maga a film pedig egy szórakoztató gyerekmese, ahol kénytelenek vagyunk elfogadni a főszereplő nőt, az elmúlt pár évben nagyon népszerűvé és sikeressé vált Amy Adams-nek a hercegnőkre jellemző artikulációit. Mert ami rajzfilmben működik élőszereplősen nem biztos. Nekem sikerült elfogadnom az alakítását, annyira nem zavar, de a testvérem például ki nem állhatja.)

Excalibur 10/5 (A Filmdoki ajánlására megnéztem ezt a filmet, ami egyben kapóra is jött a Liam Neeson maratonomra és sajnos nekem nem jött be annyira, mint neki, annak ellenére, hogy az egyik leghűbb adaptációjának számít az Artúr király történetnek. Nekem viszont nem sikerült, főleg a film első felében elfogadnom a túljátszott színészi alakításokat, a történet nem egyszer ugrott több hónapot vagy akár évtizedeket két vágás között, ez miatt a történetvezetés sem volt konzekvens a szememben. Megvoltak a pozitívumai, például a Merlin-t alakító -t öröm volt nézni, mert a karaktere is érdekes volt, a látvány és a díszletek is fenomenálisak voltak, a csatajelenetek pedig néha egész látványosak voltak. Összegészében viszont sajnos nekem nem működött a film. Sőt, ezek után nagyon kíváncsi vagyok a tavalyi Guy Ritchie adaptációra, hogy az mégis milyen lehet? 

Kapcsolódó kép

A legnagyobb Showman 10/7 (A filmről készített bemutatómat ITT nézhetitek meg!)

The Sunset Limited 10/9 X (Egy nagyszerű egy helyszínes film két nagyszerű színésszel, ahol az egyik megakarja győzni a másikat arról, hogy ne legyen öngyilkos!)

A Belko-kísérlet 10/4 (Egy nagyon jó alapötlet közepesen kivitelezve. A legnagyobb gondom az volt, hogy a rendező Greg McLean -A fenevad, Wolf Creek- komolyabb hangulatú rendezési stílusa és James Gunn humorosabb forgatókönyve nem illettek erre a filmre. A film véresen komolyan gondolja magát, aminek következtében amikor elsütnek néhány poént az nagyon ütközik a film hangulatához. Amikor Gunn rendezte a Super-t és a Slither-t képes volt a szatírikus elemeket úgy beillenszetni a történetbe, hogy ne üssön el a film hangulatától. Ennél a filmnél is azt éreztem, hogyha Gunn rendezte vola, akkor sokkal jobban működött volna, talán emlékezetesebb gyilkosságok is lettek volna, de így csak egy felejthető, unalmas filmet kaptam egy olyan befejezéssel, ami pofátlanul vetített előre egy folytatás lehetőségét, ami nagy valószínűséggel már nem fog elkészülni.)

Kapcsolódó kép

Ima egy haldoklóért 10/6 (Egy tipikus 80-as évekbeli krimi/thriller nagyon jó színészekkel és egy kiválló főgonosszal. Viszont ha már láttál egy ilyen stílusú filmet, akkor már a szinopszis elolvasásakor ki fogjátok találni a film végét. Egynek nem volt rossz.)

Superhero Movie 10/4 (Jobb mint a mai paródiák legnagyobb része és Leslie Nielsen jelenetei egész viccesek voltak, de összegészében egy felejthető, egyáltalán nem vicces paródia 1-2 jó pillanattal, semmi több!)

Címkék: Filmes napló
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomlion.blog.hu/api/trackback/id/tr5613616122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
CinemaLion
süti beállítások módosítása