CinemaLion

2018. augusztus 01. 06:20 - Tomlion

Filmes napló: 2018 Július

Sziasztok! Újabb hónap, újabb filmek! A megszokott módon itt néhány mondatban elolvashatjátok, hogy az előző hónapban miket néztem meg. A nyár miatt most nagyon kevés időm volt, hogy nyugodtan filmezhessek (nyaralás, munka) éppen ezért mozi kivételével nagyon másra nem volt időm. A korábban már látott, újra nézett filmeket egy nagy X-el jelölöm!

Képtalálat a következőre: „Summer”

Felidae - Karmok harca 10/9 (Egy felnőtteknek készült, macskákról szóló brutális krimi vérrel, káromkodással, és egy rendkívül érdekes történettel. Valamikor biztosan készítek belőle egy bemutatót!)

Képtalálat a következőre: „Felidae”

A következő 6 filmet egy Mozi Maraton keretein belül néztem meg!

Jurassic World: Bukott birodalom 10/5 (Nem vártam túl sokat ettől a filmtől, mégis ledöbbentett, hogy mennyire ostoba, unalmas és érdektelen volt a számomra. Csináltam is róla egy hirtelen ötletből vezérelt poénos CinemaLion Short epizódot, amit ITT megnézhettek!)

Rampage: Tombolás 10/8 (Ellenben a Rampage egy rendkívül kellemes meglepetés volt, mert a JW2-vel ellentétben ez a film pontosan tudta, hogy egy esze-veszett baromság az egész koncepció, éppen ezért belerakták a legnagyobb hülyeségeket, és a legkirályabb fő gonosz halált, amit moziban valaha láttam! A casting rendkívül szerethető, a gonoszok olyanok, mintha egyenesen egy rajzfilmből ugrottak volna ki, a látvány szerintem nagyszerű volt, más szóval egy szín tiszta mozi élmény volt, amit megnézni azért nem tudok ajánlani, mert ezt tényleg moziban kellett látni, otthon már nem lesz ugyan az a hatása egy kis képernyőn.)

Kapcsolódó kép

Túl szexi lány 10/7 (Egy újabb kellemes meglepetés, egy picit erőltetett tanulsággal, de egy nagyon jó közönséggel néztem a filmet, aminek a hangulata engemet is magával ragadott, aminek köszönhetően jobban élveztem, mint számítottam rá.)

Örökség 10/10 (Nem csak az év egyik legjobb filmjének tartom, de EZ volt a legfélelmetesebb film, amit életemben láttam. Sajnos a közönség félúton feladta és elkezdtek nevetni a nagyszerű színészi alakításokon és a félelmetesebbnél félelmetesebb jeleneteken. Számomra mégsem tudta elrontani az élményt, mert annyira a hatása alá kerültem, hogy majdnem ott maradtam a stáblista végéig, mert annyira kikészített lelkileg. Azonban egy picit sietnem kellett, hogy elérjem az év egyik legjobban várt filmjét, amiről két héttel előtte nem is tudtam semmit!)

Képtalálat a következőre: „hereditary”

Szupercella 2: Hades 10/2 (Ez a film nem csak lenyűgözött azzal, hogy mennyire borzalmas, de annyira unalmas volt, hogy nehezen tudtam magamat ébren tartani, ami valamilyen szinten érthető, mert hajnali 3 órás vetítésen néztem meg, de az tényleg egy teljesítménynek számít, hogy nem aludtam el rajta, mert sokszor csak ámulni tudtam rajta. Messze az év egyik legrosszabb filmje, amit moziban adtak!)

Hang nélkül 10/8 (A Szupercella 2. után pedig felüdülésként ért ez a film! Összegészében sok történeti dologba belelehetne kötni, ellenben annyira jól van megrendezve, annyira feszült volt, hogy minden hibáját megtudtam bocsájtani, és élvezni a látottakat! Természetesen ezt a filmet a közönség is már sokkal jobban élvezte, mert míg az Örökség egy művész film, addig a Hang nélkül sokkal inkább szól az átlag közönséghez, akiket a történeti logikátlanságok nem igazán szokták zavarni.)

Kapcsolódó kép

Utána viszont egy nagyobb szünet következett, videókat csináltam, nyaraltam, dolgoztam, filmekre már nem volt időm, maximum néhány sorozat epizódra!

Hé, Arnold! - A Dzsungel film 10/8 (Egy olyan személynek, aki ezen a rajzfilm sorozaton felnőtt sokat jelentett ez a film, mert végre megkaptuk a választ a sorozatban felvetett kérdésre, hogy mi történtek Arnold szüleivel. Összegészében pedig kaptunk egy nagyon szórakoztató, picit sablonos kalandfilmet, ami egy régi rajongó számára könnyeket csalt a szemébe a befejezés.)

Képtalálat a következőre: „hey arnold jungle movie”

A hihetetlen család 2. 10/8 (14 évet kellett várni arra, hogy megkapjuk a folytatást, és örülök annak, hogy megérte a várakozást. Természetesen nem lett jobb az első filmnél, de még így is a jobb Pixar filmek közé lehet sorolni, amit az elmúlt pár évek felhozatalához viszonyítva már sikerként könyvelhetünk el... Ami, ha belegondolunk egy picikét szomorú!)

Mission: Impossible - Titkos nemzet 10/9 X (Érhető okokból, a közelgő 6. rész miatt néztem újra és még mindig azt tudom mondani, hogy valami elképesztő ez a film! A folytatásnak igen nehéz feladata lesz ezt a szintet megugrania!)

A Hangya és a Darázs 10/6 (Nos a Hangya és Darázs... Egy film volt... Ja... A múlt héten láttam, de már most egyre nehezebb vissza emlékeznem belőle bármire mert annyira egy felejthető film volt! A humor nagyon fele más volt, az FBI és Walton Goggins történetszála pedig CSAK azért volt ott, hogy legyen egy közepes autós üldözés, amit agyon reklámoztak az előzetesekben. Valamint a Kvantum térről szóló rejtély annyi kérdést hagyott maga után, amiket még az első részben vetettek fel, itt viszont csesztek megválaszolni őket, sőt, több kérdést hagyott maga után, mint volt, maga a mentő akció pedig teljesen a háttérbe lett szorítva. A befejezés pedig nagyon alibi szagúnak érződött. Elvoltam vele, nem arról van szó, de... 6 pont, de lehet, hogy 5 lesz később, ha egyre rosszabbodnak az emlékeim róla.)

Kapcsolódó kép

Címkék: Filmes napló
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomlion.blog.hu/api/trackback/id/tr114153819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
CinemaLion
süti beállítások módosítása