CinemaLion

2019. június 27. 17:35 - Tomlion

CinemaLion - Godzilla (2014)

Miután megismerkedtem az eredeti Japán Godzilla filmekkel úgy éreztem eljött az ideje, hogy 5 év után ismét megnézzem az Amerikaiak második próbálkozását, mert felmerült bennem az a kérdés, annak idején igazságtalanul ítéltem el vagy pedig Godzilla filmhez mérten is rossznak számít?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomlion.blog.hu/api/trackback/id/tr9314915062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mangekyo22 2019.06.30. 09:45:43

Jó lett! Nem gond, ha kirakom az AMP blogra?

Illetve szerintem az 1998-as film nem volt annyira rossz, mint mondják, főleg, ha egyfajta újragondolásként tekint rá az ember.

Ellentétben a Polygon Pictures által összehányt CGI "filmtrilógia"... Hidd el, ha nagyon ROSSZ Godzilla filmet/filmeket akarsz látni, akkor azokat érdemes megnézni, főleg, ha iskolapéldát akarsz abból, hogy kell egy amúgy érdekes koncepciót elrontani. Az első film rossz, ha második unalmas de a vége felé már picikét megy fel a közepes kategória felé, a harmadik film viszont... jaj...

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2019.07.01. 09:47:54

@Mangekyo22: Nyugodtan kirakhatod! ;)

Azokról hallottam, és igazából annyira nem is érdekelnek főleg ezek után a negatív ömlengések után.
CinemaLion
süti beállítások módosítása