CinemaLion

2016. december 23. 12:00 - Tomlion

Karácsonyi különkiadások

Mivel holnap szenteste úgy gondoltam megosztok veletek néhány karácsonyi rövidfilmet a gyermekkoromból, ami számomra minden évben a kötelezően megnézendők között szerepel a filmek mellett! A többséget lehet, hogy már láttátok is.

Snoopy és a karácsony

Számomra az eredeti német szinkron a klasszikus, és volt egy időszak, amikor megfeledkeztem róla, de A Peanuts film (amiről korábban készítettem egy bemutatót) emlékeztetett arra, hogy ezt a kisfilmet mennyire szerettem. A tanulsága pedig manapság még aktuálisabb, mint 1965-ben volt!

Boldog karácsonyt Mr. Bean

Ki nem szereti Mr. Bean-t? 

Frakk a macskák réme - Mit hoz a télapó?

Még mindig nem láttam az egész sorozatot, sőt ez volt az első epizód, amit láttam ebből a szériából, de mind a mai napig nagyon szeretem.

LINK!

Madagaszkár Pingvinjei - Karácsonyi küldetés

Mind a mai napig az egyik legviccesebb Madagaszkárral kapcsolatos film/kisfilm, ami eddig készült (a pingvinek önálló filmjénél is jobb). Még emlékszem, amikor először láttuk és szét röhögtük magunkat, sőt a poénok feléről le is maradtunk. Pörögnek az események, minden másodpercben mondanak egy nagyon jó viccet vagy láthatunk egy vizuális poént.

Rocko modern élete - Rockó modern karácsonya

Szintén egy sorozat, amit németül láttam és gyerekként ez volt a kedvenc sorozatom. Mégis, amíg adták a TV-ben ezt a karácsonyi epizódot összesen csak kétszer láttam gyerekként és egyszer 13-14 évesen, míg a többi részt már rengetegszer láttam. Lehet, hogy ez miatt áll ennyire közel hozzám ez a karácsonyi epizód. Az internetnek köszönhetően pedig annyiszor tudom megnézni, amennyiszer csak akarom. Magyarul még nem láttam, de miután megírtam a mejegyzést azonnal megnézem!

South Park - Kula bácsi ünnepi klasszikusai

A sorozat nyolc karácsonyi epizódja közül számomra és a testvéremnek mindig ez volt a kedvencünk, pedig csak karácsonyi dalokat énekelnek benne... South Park stílusban.

 

Remélem tetszett ez a kis válogatás. Jövőre ismét jelentkezek majd újabb karácsonyi klasszikusokkal!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomlion.blog.hu/api/trackback/id/tr4212065785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
CinemaLion
süti beállítások módosítása