CinemaLion

2018. március 10. 11:52 - Tomlion

Helyzetjelentés!

Sziasztok!

Az elmúlt időszakban családi és munkahelyi dolgok miatt ritkábban jelentkeztem, mint szerettem volna. A helyzet, hogy most van kettő szkriptem, amit korábban elkezdtem, de most is úgy jártam, mint néhánny alanyommal korábban, hogy láttam egy filmet, amiből kötelességemnek érzem, hogy videót csináljak, így a korábban megkezdett videókat egy picit félre raktam. Valamint a következő időszakban lesz 1-2 érdekes tartalmú videóm is, amikkel mostanában foglalkozok, amiből az egyik a második szülinapra el fog készülni. Addig is, hogy ne maradjatok videó nélkül itt a harmadik főcím, amit a második évad befejezése után láthattok majd a videók elejnén! ;)

Címkék: Extra
4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomlion.blog.hu/api/trackback/id/tr5613728792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mangekyo22 2018.03.18. 21:26:56

Klassz az új főcím! A Terminátor meg Kingsman filmek jelenetei külön tetszettek!

madde16 2018.04.05. 19:00:45

Remek az új főcím! Támad a mars ? Atyaúristen "mennyire jó film" ja nem XD
Kérdezni akartam hogy a havi fimnapló várható ?

madde16 2018.04.05. 19:04:36

Már megtaláltam, köszi

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2018.04.06. 10:58:15

@madde16: Az Április 1 miatt késett egy pár napott, de közben a Terminátor bemutatóm is elkészült úgy-hogy az egy picit elveszett, de megtalálható! ;)
CinemaLion
süti beállítások módosítása