CinemaLion

2018. augusztus 05. 20:01 - Tomlion

Sírok között - Noir (Teljes film)

Erről a filmről korábban írtam (ITT) egy kritikát, ahol elmondtam, hogy nagyon szeretem, mégis szerény véleményem szerint sokkal jobb lett volna az élmény, ha fekete-fehérben láthattuk volna. Nos, elkészítettem a "Sírok között - Noir"-t, ahol konkrétan ezt az élményt szerettem volna visszaadni, amit a film forgalmazása során használt posztereknél szerettem volna viszont látni. A végeredmény pedig számomra is egy hatalmas meglepetés volt, mert a film hangulata ezzel a technikával sokkal nyomasztóbb és hatásosabb lett. Természetesen ez nem egy "Harmadik ember", ahol az árnyékolás és az operatőri munka direkt erre a Noir-os stílusra lett leforgatva, mégis például a nyitó jelenet és a finálé sokkal erőteljesebbek lettek, a fekete-fehér látványnak köszönhetően. Jó szórakozást hozzá!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomlion.blog.hu/api/trackback/id/tr5514163749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
CinemaLion
süti beállítások módosítása