CinemaLion

2017. április 01. 16:13 - Tomlion

Filmes napló: 2017 Március

Sziasztok! Újabb hónap, újabb filmek! A megszokott módon itt elolvashatjátok, hogy az előző hónapban miket néztem meg. A korábban már látott, újra nézett filmeket egy nagy X-el jelölöm!  
cinema3.jpg

Basil, a híres egér detektív 10/7 (Ezt a filmet sehol nem találtam meg magyarul. Nem létezik? Megnéztem németül és egy nagyon jó, gyönyörű animációval, de egyszerű karakterekkel rendelkező kis animációs film.)

6829_1.jpg

Holdfény 10/7 (Az Oscar legjobb filmje és látom az értékeit, azonban szerintem évek múlva csak néhány jelenetre fogunk inkább visszaemlékezni és nem a teljes filmre, mert egyszerűen nem váltotta ki belőlem azt a hatást, amit szeretett volna. Konkrétan a fiú életének a legizgalmasabb részeit hagyták ki, amiket Spoiler miatt nem akarok kiemelni, de akik látták a filmet szerintem tudják miről beszélek.)

John Wick: 2. felvonás 10/9 (A filmről készített kritikámat ITT elolvashatjátok! Nagyon röviden... WOW!)

Robotzsaru 2. 10/6 (Az első rész után egyértelműen egy hatalmas visszalépés volt. Az volt a gondom a filmmel, hogy túl sokról akart szórni. Túl sok elkezdett, de nem jól kibontott vagy egész egyszerűen félbehagyott történetszállal rendelkezett. Viszont a látvány, főleg a Stop Motion egész egyszerűen elsőosztályú, a színészek egész jók, az akciók pedig nem rosszak. Hellyén kell kezelni ezt a filmet, főleg az első rész után.)

Cowboyok és űrlények 10/6 (Az egyik legröhelyesebb koncepció a Vasember rendezőjétől. A végeredmény pedig nem lett rossz, de kiemelkedően jó sem. A filmet úgy tudom leginkább jellemezni, hogy egy komolyan gondolt Western, amiben a szörnyek űrlények és nem poénkodja el a dolgokat, hanem komolyan veszi magát. Én elvoltam vele, de részben azért, mert szeretem a Western filmeket és az a szála nagyon erős volt.)

cowboys.jpg

Sin City - A bűn városa 10/8 (Igen, még csak most volt alkalmam megnézni és nagyon jól tettem, hogy nem halogattam tovább!)

Átkozottak harca 10/3 (Unatkoztam, rossz filmre volt kedvem. :P)

A herceg menyasszonya 10/8 (Egy nagyon fantáziadús, minőségi gyerek mese minden korosztály számára!)

Egy makulátlan elme örök ragyogása 10/9 (Nem tudtam, hogy mibe kezdek bele, mikor elkezdtem nézni a filmet. Annyit tudtam, hogy Jim Carrey volt benne és, hogy dráma... És ez a film konkrétan levett a lábamról!)

103830_1024_egy_makulatlan_elme6.jpg

Midsomer - A zöld manó 10/8

Szebb holnap 10/7 (John Woo egyik első filmje, ami nem rossz, de látszik, hogy ezek még a kezdeti szárnypróbálgatásai.)

Johnny Mnemonic - A jövő szökevénye 10/4 (Itt nagyon kitűnik, hogy Keanu Reeves mennyire egy rossz színész! Ezen felül pedig a sztori egy igazi klissé tenger, unalmas, brozalmasak a színészek... Egyedül az alapkoncepcióban láttam egy minimális fantáziát, és 1-2 dolgot/eszközt telibetalált, amik ma már léteznek, de ez nagyon kevés.)

johnny-mnemonic-film-images-9f94f48f-8ef5-438c-a1e5-d32f463dd62.jpg

Hurok 10/7 (Egy igazi gondolkodtató, minőségi időugrós MAGYAR film. Nem hibátlan, kétségtelen, az első 25-30 perc nagyon lassú, de utána a film hálás lesz a kitartásodért.)

Hurok (Filmbarátok Audiokommentár) 10/10 (Részben ez miatt néztem meg a filmet, hogy másnap megnézhessem az Audiokommentárt a Filmbarátokkal és a rendezővel Madarász Istivel és már teljesen más szemszögből tekintek a filmre, mint korábban!)

The Artist - A némafilmes 10/8 (Lehet, hogy az akkori év Oscar filmje volt, de ez mégis egy igazán páratlan filmélmény volt! Azoknak is ajánlom, akik egyáltalán nem ismerik a némafilmes műfajt.)

the-artist-36.jpg

Bosszúvágy 10/6 (A filmről készített kritikámat ITT elolvashatjátok!)

Éjjeli féreg 10/10 X

James Bond - Tűzgolyó 10/9 (Lehet, hogy a Goldfinger egy klasszikus és 9 pontot adtam neki, de számomra idáig ez a kedvencem a Sean Connery James Bond filmek közül!)

Astérix tizenkét próbája 10/8 X

Függetlenség napja 10/8 X

Who Am I: Egy rendszer sincs biztonságban 10/7 (Egy nagyon profin elkészített, érdekes hacker film, nagyon jó vizuális megvalósítással, remek operatőri munkával, egy elsőre érdekes, de végül teljesen logikátlan és túl csavart fordulattal a végén. Az első fordulat bőven elég lett volna.)

who-am-i-no-system-is-safe-2.jpg

A Kaptár: Utolsó fejezet 10/1 (A filmről készített kritikámat ITT elolvashatjátok!)

A Fekete Múmia Átka 10/9 (A Hurok után nagy volt a késztetés Madarász Isti korábbi TV filmje megnézésére egy Rejtő Jenő adaptációval. Nem is kellett csalódnom. Nem egy konkrét Rejtő művet adaptáltak, hanem egy teljesen más szemszögből közelítették a történetet, de én minden egyes percét imádtam.)

Fehér pokol 10/8 X (A filmről készített kritikámat ITT elolvashatjátok!)

Éjszakai ragadozók 10/9 (Egy zsigerekig ható, elgondolkodtató film, amit az Oscar-on pontosan úgy, mint az Éjjeli férget korábban méltatlanul elfelejtettek.)

aarontaylor.jpg

A leleményes Hugo 10/9 (A filmről hamarosan jelentkezek egy Kritikával!) 

Pancser police 10/10 (Bocsánat a kifejezésemért, de ezen a filmen sz@rrá röhögtem magamat!!!) :D

Terminátor - A halálosztó 10/9 X

Dollárpapa 10/7 (Egy 1956-ban készített magyar vígjáték, ami mai szemmel is megállja a helyét!)

Támadás a fehér ház ellen 10/7 X (Tudom, hogy egyedül vagyok ezen a bolygón, de én nagyon birom ezt a filmet! Pár hónappal később jelent meg, mint a Die Hard 5, ezért én mind a mai napig ezt a filmet tekintem az igazi ötödik résznek! Ostoba, tudom, de ilyen téren a Kommandót is rossz filmnek kellene tekinteni, nem? Na látjátok! A folytatásról korábban írtam egy kritikát, ami sajnos már nem lett olyan jó, mint ez, azonban az is egy ártalmatlan, egyszer nézős akció film.)

500px-ohf_3402.jpg

Az útvesztő 10/5 (Young adult film... Ezzel mindent elmondtam. Logikátlan, nagyon gyenge a színészi játék, az akciók okésak, de a filmvégén egy olyan "fordulat" van, amitől leszakadt a pofám, mert rohadtul nincsen neki értelme!)

Logan 10/10 (Ez... Egyszerűen... WOW!) 

James Bond - Csak kétszer élsz 10/5 (Erre nem számítottam! A korábbi James Bond filmek legalább szórakoztatóak voltak, de itt konkrétan minden jelenetet túl nyújtottak, és a forgatókönyv is olyan, mint ha a korábbi filmeknek a szövegkönyvét alakították volna át egy picit. Azonban mindent megocsájtottam volna, ha a film szórakoztatott volna. Márpedig én végig untam az egészet. Többször meg kellett állítanom a lejátszót, mert majdnem elaludtam rajta!)

Everest 10/8 (Nem olyan erős drámailag, mint a Fehér pokol, azonban ez egy igaz történet alapján készített film. A párbeszédek lehet, hogy sablonosnak érződnek, azonban a valóságban is hasonlóan zajlottak le ezek a beszélgetések. Mivel nem kell semmilyen sablonos túlélő szabályzatot követni, hogy vajon ki is fogja túlélni nagyon izgalmas és fordulatokban gazdag a sztori. A színészek kiemelik a filmet az átlagból, a látvány pedig lélegzetelállító!)

everest-the-movie.jpg

Címkék: Filmes napló
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomlion.blog.hu/api/trackback/id/tr2712393713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
CinemaLion
süti beállítások módosítása