CinemaLion

2016. szeptember 03. 12:46 - Tomlion

Filmes napló: 2016 Augusztus

Sziasztok!

Újabb hónap, újabb filmek! A megszokott módon itt elolvashatjátok, hogy az előző hónapban miket néztem meg. Mivel az idei nyár nem volt egy olyan nagy durranás, mint az elmúlt években Augusztusban csak egy filmet néztem meg, azt is azért, mert már nagyon mozizhatnékom volt. Ezért ebben a hónapban inkább ismertebb filmeket és szériákat pótoltam be, amiket már régen meg kellett volna néznem, de idáig nem volt rájuk alkalmam. Remélem 1-2 filmre meghozom a kedveteket, 1-2-ről pedig elveszem a kedveteket a megtekintésre! Az újra nézett filmeket továbbra is egy nagy X-el jelölöm!

tumblr_m4ggq1jxjq1rpvpgk.jpg

13 óra - Bengázi titkos katonái 10/7 (Hihetetlen, de Michael Bay két pocsék Transformers között készített egy egész vállalható és szórakoztató igaztörténet alapján készített akciófilmet a jobbik fajtából. Le voltam döbbenve, hogy egy Pearl Harbor után még be mert vállalni egy valóban megtörtént esemény megfilmesítését, és a végeredmény tényleg jó lett. Követhetőek az akciók, a történet izgalmas és életszerű, a karakterek pedig élők. Természetesen lehetett érezni a tipikus Bay hibákat, a néhol kidolgozatlan karaktereket és a tüzijátékra hasonlító rpbbanások a végére már nagyon idegesítőek voltak, de ahogyan megemlékezet a valóban meghalt emberekről tényleg egy teljesítmény. Ezen felül R-es besorolást kapott, ami jót is tett a filmnek!)

13hours_1-sht_teaser_nightvision1-700x253.jpg

Robin Hood (2010) 10/7 (Egy kellemes eredet történet, de sajnos néhol unalmas, túl hosszú és felejthető. Egy típikus egyszer nézős.)

Rendőrsztori 10/9

Coraline és a titkos ajtó 10/10 (Még egy ennyire fantáziadús, eredeti és gyönyörű animációs filmet már régen láttam!

Sötét angyal 10/6 (Egy direkt VHS-re készített film Dolph Lundgren főszereplésével, amin kellemeset csalódtam. Látszik rajta a kis költségvetés, de az alapszituáció megvett kilóra és még az akciókban is kellemeset csalódtam. Nem egy nagy durranás, de tudom, hogy gyerekként imádtam volna!)

5528429_orig.jpg

A tetovált lány (2009) 10/9

Amikor a fény kialszik 10/6 (Az első Horror, amit moziban néztem! Nem volt, de a túlzottan sok és unalmas Jump Scare, meg a bénácska történet miatt egyszer nézős, hiába volt jó a szörny.) 

Gattaca 10/9 

Erőszakos múlt 10/7

Ragadozó 2. 10/4 (Nagyon gyenge folytatás egy zseniális első résznek, de erről majd később!)

predator-2-night-scene.jpg

One Piece Special 11 - Aranyszív 10/7

A professzor 10/2 (Srácok, akár szeretitek Steven Seagal-t, akár nem... EZT a filmet mindenképpen nézzétek meg! Ez annyira borzalmas, hogy az már röhejes!!! Guilty Pleasure!)

Asterix és Obelix: A Kleopátra küldetés 10/9 X (Szerintem az egyik legviccesebb, kicsikét paródia stílusú, élőszereplős Asterix film.)

Így neveld a sárkányodat 2. 10/9 X (Még mindig egy elképesztő film, mégsem ez vagy a Lego kaland kapta meg az Oscart, hanem a Hős6os!!! Mi a franc???)

how-to-train-your-dragon-2-preview.jpg

Csontok és skalpok 10/9 (Egy nagyon lassú... De tényleg nagyon lassú, de egy nagyon jó és beteg Western (horror?) a nagyon emlékezetes fajtából! Nem hiszem, hogy a közel jövőben ismét megnézem, de szívesen fogok rá visszaemlékezni.)

Az U.N.C.L.E. embere 10/6

Az utolsó szamuráj 10/10 

ParaNorman 10/8 (Coraline szintű zsenialitást vártam itt is, és tény, hogy a közelében sem ér minőség terén, főleg a sok unszimpatikus karakter miatt, de még így is egy nagygyon kellemes filmecske, egy erős befejezéssel.)

Midsomer gyilkosságok - Befektetés 10/9 (Nagyon szeretem a krimiket, és örülök, hogy rátaláltam erre a sorozatra. Sajnos itt is előfordulnak gyengébb epizódok, de ez az epizód egy üdítően erős kivétel.)

DEADPOOL 10/8 X (Ez a film még mindig ÁLLAT! Nem lesz klasszikus a szememben, de ebben a képregény dömpingben az ilyen paródia szintű 18-as filmek mindig jól esnek!)

Gran Torino 10/10 (Ez egyszerűen... WOW!)

gra1.jpg

Országúti bosszú 10/7 

CRANK 10/10 X

Nincs bocsánat 10/8

Rambo 10/7 (A TOP 20 Kedvenc akció filmem listája miatt úgy gondoltam előtte érdemes lenne megnézni a Rambo szériát is és igaz, hogy egyik sem került be, nem bántam meg a megnézésüket. Az első film egy nagyon feszült és izgalmas film volt, de a legnagyobb bajom az volt vele, hogy a Sheriff, aki elakarta kapni John-t minden féle ok nélkül tartóztatta le, a társai pedig ok nélkül aláztak meg egy vietnámi VETERÁNT! Értem, hogy abban az időben a veteránokat a civilek sokszor megvetették, nem kaptak rendes munkát, meg hasonlók, de EZ egyszerűen már nevetséges volt. Mindezek ellenére egy elképesztően feszült és izgalmas film egy nagyszerű alakítással Stallone részéről. A végső monológja pedig még engemet is szíven ütött!) 

650_1200.jpg

Rambo 2. 10/7 (Nem olyan mély, izgalmas, jó, mint az elődje, de egy nagyon jó típikus 80-as évekbeli blöd akció film a jobbik fajtából. Ezt a rész szívesebben nézem meg többször, mint az elődjét.)

Rambo 3 10/5 (EZT viszont nem! Értem én, hogy sok volt akkoriban az ostoba akció film, de ez a hamis propaganda, amit megpróbálnak a torkunkon lenyomni és, hogy az eredeti karaktereket ennyire kifordítják önmagukból az már felháborító volt.)

John Rambo 10/8 (Féltem is ezért a befejező résztől, és nagyon kellemeset csalódtam! Néhol egy picikét logikátlan, de nagyon szórakoztató film, egy elképesztően szerethető Rambo-val, aki már rengetegett látott az elmúlt évek alatt. A film végi 5 perces mészárlás pedig AZT A KU***!!! Sly ezzel a filmmel tényleg visszatért!))

maxresdefault_8.jpg

Visszavágó 10/7

Penge 3: Szentháromság 10/1 (Ez a film olyan borzalmas volt, hogy ebből készül a következő CinemaLion bemutató!)

Támadás a fehér ház ellen 10/7 X (Még mindig egy kellemes, ostoba, R-es besorolású, Die Hard stílusú akció film a jobbik fajtából.)

Hell Boy II - Az Aranyhadsereg 10/7

Címkék: Filmes napló
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomlion.blog.hu/api/trackback/id/tr5511672822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
CinemaLion
süti beállítások módosítása